Sandorį tikimasi užbaigti iki šių metų pirmojo ketvirčio pabaigos.
Įsigijusi šį „Nestle“ verslą, „Ferrero“, garsėjanti savo prekės ženklais „Tic Tac“, „Nutella“ ir „Ferrero Rocher“, taps trečia pagal dydį konditerijos įmone JAV rinkoje.
Užbaigusi įsigijimą, „Ferrero“ grupė „gerokai sustiprins savo pozicijas“ Jungtinėse Valstijose – didžiausioje pasaulyje konditerijos rinkoje – „ir galės vartotojams pasiūlyti platesnį kokybiškų produktų asortimentą“, pareiškė Italijos įmonės valdybos pirmininkas Giovanni Ferrero.
Šis sandoris „Nestle“ leis investuoti ir diegti inovacijas įvairiose srityse, kuriose įmonė įžvelgia geras augimo perspektyvas ir užima pirmaujančias pozicijas, kaip antai gyvūnų augintinių priežiūros, į butelius išpilstyto vandens, kavos, šaldytų maisto produktų ir kūdikių maisto kategorijose“, pareiškė „Nestle“ vadovas Markas Schneideris.
2016 metais „Nestle“ JAV konditerijos padalinio įplaukos sudarė apie 900 mln. frankų (915 mln. JAV dolerių), tuo tarpu visa JAV konditerijos rinka vertinama maždaug 8 mlrd. JAV dolerių.
Pasak „Nestle“, šiam padaliniui tenka apie 3 proc. visų įmonės įplaukų Jungtinėse Valstijose.
„Nestle“ JAV konditerijos padalinys gamina įvairių prekių ženklų gaminius, įskaitant vidaus rinkoje populiarius šokolado gaminius „Butterfinger“, „BabyRuth“, „100Grand“, „SkinnyCow“, „Raisinets“, „Chunky“, „OhHenry!“ ir „SnoCaps“, kitus vietos prekių ženklų konditerijos gaminius, pvz., „SweeTarts“, „LaffyTaffy“, „Nerds“, „FunDip“, „PixyStix“, „Gobstopper“, „BottleCaps“, „Spree“, „Runts“ ir kt.
Pagal užimamą rinkos dalį „Nestle“ yra trečia didžiausia pasaulyje konditerijos gaminių gamintoja, nusileidžianti tik „Mars“ ir „Mondelez International“. JAV rinkoje įmonė užima ketvirtą vietą – čia ją lenkia dar ir „Hershey“.