„Nestle“ parduos dalį geriamojo vandens prekių ženklų už 4,3 mlrd. JAV dolerių

Šveicarijos įmonė „Nestle“, viena didžiausių maisto produktų gamintojų pasaulyje, pasiekė susitarimą su investicinėmis bendrovėmis „One Rock Capital Partners“ ir „Metropoulos & Co“. dėl regioninių geriamojo vandens prekių ženklų pardavimo JAV ir Kanadoje už 4,3 mlrd. JAV dolerių.
„Nestle“
„Nestle“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Kaip rašoma „Nestle“ pranešime spaudai, sandoris neturės įtakos tokiems tarptautiniams prekių ženklams kaip „Perrier“, „S.Pellegrino“ ir „Acqua Panna“.

Pajamos iš „Nestle“ parduodamų prekių ženklų, įskaitant „Poland Spring“, „Deer Park“, „Ozarka“ ir „Ice Mountain“, 2019 metais sudarė apie 3,4 mlrd. Šveicarijos frankų (3,81 mlrd. JAV dolerių).

Pagal sutartį „Nestle“ taip pat parduos gėrimų pristatymo paslaugą „ReadyRefresh“.

Praėjusiais metais „Nestle“ paskelbė planuojanti peržiūrėti savo geriamojo vandens verslą Šiaurės Amerikoje ir stiprinti dėmesį pasauliniam geriamojo vandens gamybos verslui.

Tikimasi, kad pardavimas bus baigtas įvykdžius įprastas sandorio sudarymo sąlygas.

„Šis pardavimas mums leis sukurti verslą, labiau orientuotą į mūsų tarptautinius aukščiausios kokybės prekių ženklus“, – pažymėjo „Nestle“ generalinis direktorius Markas Schneideris.

„Nestle“ patvirtino savo įsipareigojimą iki 2025 metų tapti neutralia anglies dioksido išmetimo atžvilgiu gaminant geriamąjį vandenį.

„Nestle“ yra viena didžiausių maisto produktų gamintojų pasaulyje, kurios būstinė yra įsikūrusi Vevė mieste Šveicarijoje.

Bendrovė gamina šokolado ir konditerijos gaminius, pusryčių dribsnius, pašarą naminiams gyvūnams, maistą kūdikiams ir gydomąjį maistą, kavą, mineralinį vandenį ir kitus produktus.

Bendrovės portfelyje yra daugiau nei 2 tūkst. prekių ženklų, įskaitant „Nestle“, „Nescafe“, „KitKat“, „Gerber“, „Maggi“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis