„Nestle“, kuri gamina įvairius produktus, pradedant nuo šokolado ir kavos ir baigiant kūdikiams skirtu maistu, pareiškime teigė perkanti JAV bendrovės prekių ženklus „Nature's Bounty“, „Solgar“, „Osteo Bi-Flex“ ir „Puritan's Pride“.
„Sparčiai augantys“ prekių ženklai padės sukurti „pasaulinę vitaminų, mineralų ir maisto papildų lyderę“, – pranešė „Nestle“, paskelbdama sandorį su „Bountiful“ savininke KKR.
„Nestle“ taip pat perims įmonės JAV privataus ženklo verslą, tačiau į sandorius neįtraukiami sportinių ir aktyvios mitybos prekių ženklai bei „Bountiful“ padalinys Kanadoje, prekiaujantis nereceptiniais preparatais.
„Nestle“ tikisi, kad sandoris bus baigtas antrąjį ketvirtį, kai bus gautas reguliavimo institucijų patvirtinimas.
Įkurta 1971 metais, „The Bountiful Company“ gamina vitaminus, mineralus ir kitus maisto papildus. Bendrovė visame pasaulyje turi apie 4,5 tūkst. darbuotojų.
Analitikai bendrovę vertina 5–7 mlrd. JAV dolerių.
„Nestle“ neseniai įsigijo daugybę sveikai mitybai skatinti skirtų prekių ženklų, kurių, kaip prognozuojama, laukia intensyvus augimas.
Praėjusiais metais didžiausia pasaulyje maisto ir gėrimų bendrovė įsigijo vaistą „Zenpep“, skirtą virškinimo problemoms spręsti, ir perėmė JAV įmonės „Vital Proteins“ kontrolę.
Ji taip pat užbaigė JAV vaistų nuo alergijos gamintojos „Aimmune Therapeutics“ bei šios įmonės vaisto „Aimmune Palforzia“, padedantį sumažinti vaikų alergijos žemės riešutams dažnį ir sunkumą, įsigijimo sandorį.
Pirmasis didelis „Nestle“ įsigijimas nuo tada, kai įmonės vairą 2017 metais perėmė Markas Schneideris, buvo Kanados vitaminų gamintojos „Atrium Innovations“ perėmimas.