„Nestle“ skatins „Nasquik“ kakavos pardavimus mažindama joje cukraus kiekį

Šveicarijos kompanija „Nestle“ – viena didžiausių pasaulyje maisto produktų gamintojų – ketina skatinti „Nasquik“ kakavos pardavimus sumažindama joje esantį cukraus kiekį ir taip viliodama pirkėjus, besirūpinančius savo sveikata, rašo „MarketWatch“.
Kakava
Kakava / Fotolia nuotr.

2015 metais bendrovė Jungtinėse Valstijose pristatė minėto gėrimo versiją, kurioje yra mažiau cukraus – 10,6 gramo vienoje porcijoje. Ir po to jos dalis JAV šokoladinių gėrimų rinkoje 2016 metais padidėjo nuo 9,8 proc. 2013 metais iki 10,8 proc.

Pernai Prancūzijoje „Nestle“ rinkai pristatė „Nasquik“ versiją su 5 gramais cukraus vienoje porcijoje. O šį pavasarį Jungtinėje Karalystėje, o vėliau ir kitose Europos šalyse, planuoja pristatyti „Nasquik“ versija, kurios vienoje porcijoje yra tik 3,4 gramo cukraus.

Jeigu tokie produktai pasiteisins, Amerikos rinkoje kakava su itin mažu cukraus kiekiu pasirodytų 2018 metais.

Pasauliniai „Nasquik“ bei Azijoje itin populiaraus gėrimo „Milo“ pardavimai pernai sudarė maždaug 3,5 mlrd. Šveicarijos frankų (3,4 mlrd. JAV dolerių), arba maždaug proc. „Nestle“ metinės apyvartos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų