„Nestle“ Ukrainoje atidaro naują 40,7 mln. eurų vertės gamyklą

Šveicarijos maisto milžinė „Nestle“ pirmadienį pareiškė karo draskomoje Ukrainoje atidaranti naują gamyklą ir investuosianti dešimtis milijonų eurų į šį naują gamybos centrą ir gamybos tinklą, kuriame turėtų dirbti apie 1,5 tūkst. žmonių.
„Nestle“
„Nestle“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„Nestle“ skelbia Ukrainoje atidaranti naują gamybos centrą“, – pranešime nurodė bendrovė, prieš karą Ukrainoje turėjusi tris gamyklas.

Pasak pranešimo, „į gamybą Smolyhivo gyvenvietėje Voluinės srityje Ukrainos vakarinėje dalyje bus investuota 40 mln. Šveicarijos frankų (43 mln. JAV dolerių, 40,7 mln. eurų)“.

Šios investicijos tikslas – didinti „makaronų kulinarinės gamybos pajėgumą Ukrainoje“, nurodė bendrovė ir pridūrė, jog taip pat nori padėti paremti nuo Rusijos invazijos pradžios alinamos Ukrainos ekonomikos augimą.

„Didžiuodamasis patvirtinu, kad įsipareigojame investuoti Ukrainoje“, – pareiškė pranešime cituojamas „Nestle“ Pietryčių Europos rinkos padalinio vadovas Alessandro Zanelli.

„Nestle“ tai yra svarbus žingsnis, atsižvelgiant į labai sunkius laikus, kuriuos dabar išgyvena ši šalis.“

Kartu su veikiančia Torčyno gamykla, Voluinės gamybos tinklas bus paverstas „Nestle“ maisto ir kulinarijos produktų regioniniu centru Europoje.

„Centre dirbs 1,5 tūkst. žmonių ir jis sieks tiekti produktus ir Ukrainos, ir visoms kitoms Europos rinkoms“, – nurodė Šveicarijos bendrovė.

„Nestle“ taip pat pabrėžė, jog nuo karo pradžios Ukrainoje teikia humanitarinę pagalbą – „būtiną maistą ir gėrimus ukrainiečiams ir jų augintiniams“.

Bendrovės skaičiavimais, ji jau yra paaukojusi daugiau kaip 4 tūkst. tonų produktų, siekdama paremti ir Ukrainoje likusius ukrainiečius, ir tuos, kas iš Ukrainos pabėgo į kaimynines šalis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis