Prekės ženklai susiduria su „gyvenimo prasmės“ iššūkiu. Kad žmonėms rūpėtų, prekės ženklai turi kurti realią vertę vartotojams, sako tyrimą atlikusios reklamos planavimo agentūros „Havas Media“ verslo plėtros vadovas Šarūnas Mikelevičius.
Dešimtajame metiniame seminare „Integruok! Rinkodaros komunikacija 2017“ ekspertas pristatys „Prasmingų prekės ženklų“ tyrimo įžvalgas bei pateiks rekomendacijų, kaip kurti prekės ženklus, kurie rūpi vartotojams, ir plėtoti jų komunikaciją.
Specialistai aptars žiniasklaidos, ryšių su visuomene naujoves, pristatys socialinių tinklų komunikacijos praktinius atvejus. „TV3“ generalinė direktorė Laura Blaževičiūtė apžvelgs televizijos pokyčius ir jų priežastis, pateiks televizijos ateities prognozių. Apie interneto žiniasklaidos iššūkius ir atsiveriančias naujas galimybes rinkodarai seminare papasakos naujienų portalo 15min pardavimų vadovas Marius Stanevičius.
„Integrity PR“ vadovė Daiva Lialytė renginyje pateiks ryšių su visuomene „horoskopą“ 2017-iesiems – ryškiausias komunikacijos srities tendencijas.
Seminare bus pristatyti praktiniai pavyzdžiai apie paslaugų bendrovės ir viešojo sektoriaus institucijos komunikaciją socialiniuose tinkluose. „Bitė Lietuva“ atstovas Karolis Rimkus papasakos apie prekės ženklo LABAS rinkodaros komunikacijos kampaniją „Snapchat“ tinkle. LABAS yra vienas pirmųjų lietuviškų prekės ženklų, žengusių į socialinį tinklą „Snapchat“.
Lietuvos banko Komunikacijos departamento direktorius Giedrius Simonavičius papasakos apie viešojo sektoriaus institucijos žengimo į socialinį tinklą „Facebook“ priežastis ir tikslus, aptars komunikacijos socialiniuose tinkluose išmoktas pamokas.