Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Netflix“ abonentų skaičiaus augimas trečiąjį ketvirtį pranoko prognozes

Didžiausia pasaulyje srautinės televizijos platforma „Netflix“ antradienį pranešė apie milijardinį pelną ir sparčiai augantį prognozes pranokusį abonentų skaičių, skatinamą tokių pasaulinių hitų kaip „Squid Games“ („Kalmaro žaidimas“).
„Netflix“
„Netflix“ / Thibault Penin nuotr./ Unsplash nuotr.

Analitikai nerimavo, kad pandemijos metu išaugęs „Netflix“ prenumeratų skaičius ims mažėti, pasauliui vėl atsivėrus.

Visgi bendrovė pranešė trečiąjį ketvirtį uždirbusi1,45 mlrd. JAV dolerių pelną, o jos pajamos minėtu laikotarpiu išaugo 16 proc. iki 7,5 mlrd. JAV dolerių.

Prenumeratorių skaičius išaugo 4,4 mln. – dvigubai daugiau nei per tą patį ketvirtį 2020-aisiais. Tai reiškia, kad platforma laikotarpį užbaigė turėdama 214 mln. prenumeratorių.

Dėl su pandemija susijusių vėlavimų pirmąjį šių metų pusmetį pasiūliusi mažiau nei įprasta įtraukaus turinio, „Netflix“ teigė, kad metus baigs, kaip tikimasi, „stipriausiu bendrovės ketvirtojo ketvirčio turinio pasiūlymu“.

„Mūsų programos tinklelio strategija yra pasiūlyti nariams įvairų aukštos kokybės turinį, kuris būtų mėgstamas ir gausiai žiūrimas“, – sakoma bendrovės pranešime.

Nauji originalių „Netflix“ serialų „Money Heist“ („Pinigų namai“) ir „Sex Education“ („Sekso terapija“) sezonai buvo itin laukiami, o serialus pažiūrėjo atitinkamai 69 mln. ir 55 mln. žiūrovų, pranešė Silicio slėnio milžinė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos