Srautinės televizijos milžinės pelnas pirmąjį ketvirtį siekį 1,3 mlrd. JAV dolerių, kaip ir prognozavo analitikai.
Visgi bendrovė atidėliojo priemonių, skirtų užkirsti kelią nemokamam paskyrų slaptažodžių dalijimuisi, įgyvendinimą, siekdama užtikrinti „geresnę patirtį abonentams“.
Vietoj to nuspręsta pasiūlyti galimybę dalintis prieiga prie paskyros už tam tikrą mokestį nuo šio ketvirčio.
Tai reiškia, kad dėl šių sprendimų dalis narių skaičiaus ir pajamų įmonės veiklos rezultatuose atsispindės vėliau.
„Manome, kad tai padės pasiekti geresnių rezultatų tiek mūsų nariams, tiek verslui“, – pažymėjo „Netflix“.
Ir nors nauja paslauga, siūlanti pigesnius, tačiau reklamą apimančius planus, dar tik pradeda veikti, susidomėjimas viršija pradinius lūkesčius.
Rinkos stebėtoja „Insider Intelligence“ prognozuoja, kad „Netflix“ šiais metais gaus 770 mln. JAV dolerių pajamų iš reklamos, o kitais metais šios pajamos viršys 1 mlrd. JAV dolerių.
Praėjusiais metais „Netflix“ augimui sulėtėjus, bendrovė ėmė daugiau dėmesio skirti pigesnių prenumeratų, apimančių reklamą, kūrimui.
„Insider Intelligence“ prognozuoja, kad šiais metais pirmą kartą suaugusieji žiūrovai JAV praleis daugiau laiko žiūrėdami tokių platformų kaip „Netflix“, „TikTok“ ir „YouTube“ turinį, nei žiūrėdami tradicinę televiziją.