Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2016 07 21 /14:15

„Netflix“ lietuvių nesužavėjo – televiziją žiūri tik nedaugelis?

Į Lietuvą su trenksmu atėjusi filmų ir serialų transliavimo internetu platforma „Netflix“ didelių pokyčių rinkai nepadarė – ją naudoja absoliuti mažuma Lietuvos gyventojų, rodo kabelinės televizijos „Cgates“ užsakymu „Spinter tyrimų“ atlikta apklausa.
Netflix
Netflix / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

„Spinter tyrimai“ apklausė lietuvius per kur jie dažniausiai žiūri video turinį (filmus, serialus, laidas, koncertus ir pan.). „Netflix“ pirmenybę teikia tik 1,6 proc. gyventojų. Pastebima, kad šia paslauga daugiau naudojasi jaunesni žmonės, patenkantys į 18-35 m. amžiaus grupę, rašoma „Cgates“ pranešime žiniasklaidai.

Be šios galimybės, beveik kas dešimtas lietuvis (9,1 proc.) renkasi didžiųjų TV kanalų internetines platformas, o šiek tiek mažesnė dalis (8,5 proc.) – video turinį siunčiasi nelegaliai iš interneto. Tai ypač populiaru tarp jaunesnių žiūrovų. Nelegalų video turinį žiūri penktadalis (22,4 proc.) 18-25 m. respondentų, jie taip pat labai aktyvūs naudodamiesi TV kanalų internetinėmis platformomis (15,7 proc.).

Per mums jau įprastą kabelinę ar išmaniąją televizija laidas, filmus, serialus ir kitą panašų video turinį dažniausiai žiūri kas antras lietuvis (49,2 proc.). Pagrindinis jos žiūrovas – 46-55 m. moterys, gyvenančios Lietuvos didmiesčiuose.

Dar 16 proc. apklaustųjų nurodė, kad filmų, serialų, laidų, koncertų ir kito panašaus video turinio visai nežiūri.

Kaip paaiškinti menką „Netflix“ populiarumą Lietuvoje?

Naujausio tyrimo duomenimis, „Netflix“ Lietuvoje žiūri vos 1,6 proc. gyventojų. Daugiau žiūrovų vis dar mėgsta kabelinę televiziją, kai kurie tiesiog siunčiasi filmus, serialus ir kitą turinį nelegaliai. Kaip paaiškinti faktą, kad taip, regis, Lietuvoje laukta „Netflix“ yra tokia nepopuliari?

Menką „Netflix“ populiarumą Lietuvoje galima paaiškinti keliomis pagrindinėmis priežastimis: vartotojų įpročiais, kainų politika ir kalbos barjeru, aiškina Andrius Kavaliauskas, „Teo“ ir „Omnitel“ privačių klientų produktų padalinio vadovas.

„Mokėti už legalias vaizdo įrašų peržiūras Lietuvoje pamažu tampa įprasta, tačiau nemaža dalis vartotojų vis dar renkasi nelegaliai platinamą turinį“, - sakė jis.

„Neflix“ platforma keičia vartotojų įpročius, tačiau tai apsunkina ir nelanksti jų kainų politika, dėl ko paslauga yra kritikuojama ir kitur.

A.Kavaliausko teigimu, „Netflix“ įsitvirtinimą Lietuvoje apsunkina ir kalbos barjeras.

„Be to, „Netlix“ Lietuvoje turi įveikti ir kalbos barjerą: jų turinys neturi nei lietuviško įgarsinimo, nei lietuviškų subtitrų. Didelei žiūrovų daliai tai yra labai aktualu“, - aiškino jis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos