Niekur neskuba: „Domino's Pizza“ tik dabar pareiškė svarstanti galimybę parduoti savo verslą Rusijoje

„Domino's Pizza“ operatorius Rusijoje pareiškė svarstantis galimybę parduoti savo verslą šioje šalyje, praėjus 10 mėnesių po to, kai Kremlius sukėlė karą Ukrainoje.
Domino’s Pizza
Domino’s Pizza / ZUMAPRESS / Scanpix nuotr.
Temos: 2 Rusija Verslas

Bendrovė „DP Eurasia“, kuriai priklauso „Domino's Pizza“ franšizė Rusijoje, yra viena iš nedaugelio Vakarų įmonių, kurios nesustabdė savo paslaugų teikimo Rusijoje, rašo BBC.

Londono biržoje kotiruojama įmonė sakė, kad „analizuoja savo buvimą šioje šalyje.“

„Svarstome įvairias galimybes, tarp kurių gali būti ir veiklos Rusijoje atsisakymas“, – teigia bendrovė.

„DP Eurasia“ Rusijoje turi 171 „Domino's Pizza“ piceriją, 68 iš jų priklauso jai pačiai, o 103 yra franšizės būdu perduotos vietos operatoriams.

„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Domino’s Pizza
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Domino’s Pizza

Ji taip pat valdo „Domino's“ franšizę Turkijoje, Azerbaidžane ir Gruzijoje.

Praėjus kelioms dienoms po Rusijos invazijos į Ukrainą, vasario 28 d., „DP Eurasia“ teigė, kad „dar per anksti įvertinti bet kokias galimas pasekmes grupės verslui Rusijoje.“

Vėliau įmonė pareiškė, kad „visų grupės darbuotojų ir klientų saugumas ir gerovė išlieka svarbiausiu jos prioritetu, o „DP Eurasia“ yra sukrėsta ir nuliūdinta konflikto ir jo poveikio visiems nekaltiems civiliams gyventojams.“

Tuo metu „DP Eurasia“ teigė, kad sustabdys franšizės mokesčio įmokas ir apribos investicijas Rusijoje.

Vakarų vardai „pakeitė rūbą“

Prasidėjus karui, Rusijoje savo veiklą nutraukė kelios Vakarų greitojo maisto bendrovės.

„McDonald's“ uždarė 850 savo restoranų motyvuodama „humanitarine krize ir nenuspėjama veiklos aplinka“, kurią sukėlė karas Ukrainoje.

Didžiąją tinklo dalį nusipirko Rusijos verslininkas Aleksandras Govoras, kuris restoranus pervadino į „Vkusno i Tochka“ , kas išvertus į lietuvių kalbą reiškia „Skanu ir taškas“.

AFP/„Scanpix“ nuotr./„Vkusno i točka“ restorane
AFP/„Scanpix“ nuotr./„Vkusno i točka“ restorane

KFC savininkė „Yum! Brands“, kuriai taip pat priklauso „Pizza Hut“, pasitraukė iš Rusijos rinkos ir pardavė savo objektus vietos įmonėms, kurios jau turėjo franšizių.

Įmonė „Restaurant Brands International“, kuriai priklauso „Burger King“, taip pat veikia Rusijoje. Ji pareiškė, kad norėjo sustabdyti veiklą, tačiau operatorius Rusijoje „atsisakė tai padaryti.“

Trečiadienį „DP Eurasia“, reaguodama į spėliones dėl jos pasitraukimo iš Rusijos, pareiškė, kad „analizuoja“ savo buvimą šioje šalyje, sankcijų poveikį ir tolesnį gebėjimą aptarnauti savo klientus Rusijoje.“

Užsimindama apie galimą verslo Rusijoje pardavimą įmonės atstovai pridūrė: „Nors darbas dėl galimo sandorio tęsiamas, negalime būti tikri dėl rezultatų.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų