Bendrovės pranešime teigiama, jog grynasis pelnas rugsėjo-lapkričio mėnesiais, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu metais anksčiau, išaugo nuo 1,25 mlrd. iki 1,34 mlrd. JAV dolerių, arba nuo 0,78 iki 0,83 dolerio akcijai.
Pardavimų pajamos padidėjo 1 proc. iki 11,36 mlrd. dolerių, tuo tarpu jų augimas neįskaitant valiutų kursų pokyčių buvo nulinis.
Agentūros „FacSet“ kalbinti analitikai prognozavimo vidutiniškai 0,66 dolerio akcijai pelną, 11,25 mlrd. dolerių įplaukas.
„Nike“ pardavimų pajamos Kinijos rinkoje (įskaitant Honkongą, Makao ir Taivaną) krito 20 proc. iki 1,84 mlrd. dolerių, Šiaurės Amerikoje – išaugo 12 proc. iki 4,48 mlrd. dolerių, Europos, Artimųjų Rytų ir Afrikos regione – padidėjo 6 proc. iki 3,14 mlrd. dolerių, o Azijos, Ramiojo vandenyno regione bei Lotynų Amerikoje – sumenko 8 proc. iki 1,35 mlrd. dolerių.
„Nike“ rinkos kapitalizacija nuo bendrovės finansinių metų pradžios išaugo 10,9 proc. iki 255,4 mlrd. dolerių.