Pagal šį projektą „Nike“ buvo sutarusi tiesiogiai prekiauti savo gaminiais per „Amazon“, kuri savo ruožtu įsipareigojo sugriežtinti kovos su klastotėmis politiką ir apribojimus neteisėtam prekių pardavimui.
Tačiau dabar „Nike“ pareiškė, jog nusprendė sutelkti dėmesį į savo verslą. Visgi bendrovė pažymėjo, jog „toliau investuos į tvirtas ir naudingas partnerystes su kitais mažmenininkais ir elektroninės prekybos platformomis“.
„Nike“ sutelkė dėmesį į pastangas didinti pardavimus savo parduotuvėse, taip pat per savo programėles ir svetainę.
Bendrovė sumažino mažmenininkų, su kuriais bendradarbiauja, skaičių ir dabar daugiau kaip 30 proc. metinių pajamų gauna iš tiesioginio produktų pardavimo vartotojams.
Tuo tarpu „Amazon“ platforma dėl spartaus trečiųjų šalių pardavėjų pardavimų augimo sulaukia vis daugiau dėmesio.
„Amazon“ valdo elektroninės prekybos platformą, kurioje pardavėjai gali parduoti savo prekes. Daugiau negu pusę visų „Amazon“ parduodamų prekių tiekia nepriklausomi pardavėjai, kurie bendrovei už parduotas prekes moka komisinį mokestį.
Be to, „Amazon“ veikia kaip įprasta mažmenininkė – perka prekes iš didmenininkų ir jas parduoda vartotojams.