„Nissan“, „Renault“ ir „Mitsubishi“ susitarė dėl naujų aljanso bendradarbiavimo taisyklių

Automobilių gamintojos „Nissan“, „Renault“ ir „Mitsubishi“ susitarė dėl naujų bendradarbiavimo taisyklių, kurios, tikimasi, leis sustiprinti aljansą ir padaryti jį konkurencingesniu.
„Nissan“
„Nissan“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Trijų bendrovių vadovai, ketvirtadienį susitikę Japonijoje, susitarė derinti savo strategijas ir patvirtino, kad aljansas yra „svarbus“ tolesnei jų verslo plėtrai.

Pagal naujas bendradarbiavimo taisykles „Nissan“ bus atsakinga už Kinijos rinką, „Renault“ – už Europos rinką, o „Mitsubishi“ – už Pietryčių Azijos rinką, teigiama „ Nissan“ generalinio direktoriaus Makoto Uchidos pareiškime.

Be to, kiekviena iš automobilių gamintojų vadovaus atskirai veiklos krypčiai, skirtai tam tikrų technologijų plėtrai.

Aljanso vidutinės trukmės laikotarpio planai bus paskelbti gegužę, rašoma bendrame automobilių gamintojų pranešime spaudai.

Aljansas atsidūrė ant žlugimo slenksčio po to, kai 2018 metų lapkričio mėnesį buvo suimtas visų trijų bendrovių direktorių valdyboms vadovavęs Carlosas Ghosnas.

AFP/„Scanpix“ nuotr./Carlosas Ghosnas
AFP/„Scanpix“ nuotr./Carlosas Ghosnas

Bendri „Nissan“, „Renault“ ir „Mitsubishi“ pardavimai 2019 metais sumažėjo 5,6 proc. iki 10,2 mln. transporto priemonių, ir pirmą kartą nuo 2016 metų buvo mažesni nei „Toyota“ (10,7 mln. transporto priemonių) ir „Volkswagen“ (10,9 mln. transporto priemonių) pardavimai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis