„Norfa“ nubausta už klaidinimą – skelbė nuolaidas, bet jų netaikė

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) atliko tyrimą dėl UAB „Norfos mažmena“ vykdytos nesąžiningos komercinės veiklos, vartotojams nepritaikant skelbiamų nuolaidų. Prekybos tinklo atstovai sako, kad nuolaidos nepritaikytos dėl žmogiškos veiklos.
„Norfa“
„Norfa“ / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Tarnyba skelbia gavusi vartotojų prašymų, kuriuose jie skundžiasi, jog apsiperkant „Norfos“ prekybos centruose, kasoje nebuvo pritaikytos lentynose skelbiamos nuolaidos.

„Norfos mažmena“ atstovai informavo, kad prekių kainolapiai yra pakeičiami tą pačią dieną, kai gaunama naujų kainų sisteminė informacija, o vartotojų prašymuose nurodomos situacijos galėjo susiklostyti dėl žmogiškojo faktoriaus.

„Nagrinėdama bylą, VVTAT komisija pažymėjo, kad vartotojai, įsigydami prekes, visuomet atkreipia dėmesį į jų kainas, todėl prekės kaina turi vieną iš svariausių arba net lemiamą įtaką vartotojo apsisprendimui dėl sandorio. Teikdama vartotojams netikslią informaciją apie parduodamų prekių kainas, bendrovė iškreipė vartotojų elgesį prekių atžvilgiu ir taip skatino priimti sprendimą, kurio kitomis aplinkybėmis vartotojai galimai nebūtų priėmę. UAB „Norfos mažmena“, kaip protingas ir atidus verslo subjektas, turėjo imtis visų įmanomų veiksmų, jog tokioms situacijoms užkirstų kelią“, – skelbiama pranešime.

UAB „Norfos mažmena“ skirta 4488 eurų bauda.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Aukščiausios klasės kavos aparatai: ar verta į juos investuoti?
Reklama
Įspūdingi baldai šiuolaikinei svetainei: TOP 5 pasirinkimai