Apie tai, kad „Norfoje“ nepavyko apmokėti komunalinių sąskaitų, 15min informavo skaitytojas Romas iš Alytaus.
„Nuėjau apmokėti sąskaitų, bet „Norfoje“ jų nepriėmė, pasakė, kad reikia eiti kitur. Neaišku, ar visose „Norfose“ taip yra“, – sakė Romas.
Kad toks sprendimas priimtas, 15min patvirtino „Norfos“ atstovas D.Ryliškis.
„Nusprendėme panaikinti tokią galimybę, nes manome, kad tai nėra mūsų funkcija. Mes esame prekybininkai, prekiaujame prekėmis, o ne teikiame tokias mums nebūdingas paslaugas“, – 15min nurodė jis.
Antra priežastis – dalies klientų nepasitenkinimas.
„Dalis yra nepatenkinti tokiais atsiskaitymais, eilėse susidaro „kamščiai“. Šitie du momentai ir paskatino sprendimą“, – nurodė jis.
Anot atstovo, galimybė apmokėti sąskaitas panaikinta šį mėnesį, prieš kelias savaites.
Paklausus, kaip dažnai pirkėjai naudojosi šia paslauga, D.Ryliškis sakė, kad tokios statistikos neturi.
O į klausimą, ar nemano, kad tai daliai žmonių sukels nepatogumų, atstovas atsakė pakartodamas, kad dalis pirkėjų tokia galimybe kaip tik piktinasi.
Šis sprendimas įsigaliojo parduotuvėse visoje Lietuvoje, išimčių nenumatyta.
Kiti šiuo pavyzdžiu neseka
Tuo metu „Iki prekybos tinklas šiuo pavyzdžiu sekti neplanuoja.
„Esame pastebėję, kad tai labai populiari paslauga“, – sakė „Iki“ komunikacijos vadovė Vaida Budrienė.
„Rimi“ tinklo Ryšių su visuomene ir korporatyvinės atsakomybės vadovė Eglė Krasauskienė taip pat patvirtino, kad tinklas šią paslaugą ir toliau teiks.
„Mūsų pirkėjai galės apmokėti sąskaitas už komunalines paslaugas „Rimi“ parduotuvėse“, – teigė E.Krasauskienė.
„Maxima“ parduotuvėse už komunalines paslaugas taip pat toliau bus galima atsiskaityti, nurodė tinklo Komunikacijos ir korporatyvinių reikalų departamento direktorė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė.