„Norfos“ parduotuvėse atpigs medicininės kaukės

Šį ilgąjį savaitgalį, balandžio mėn. 10,11 ir 13 dienomis, „Norfose“ medicininės kaukės bus parduodamos už 27,99 Eur pakuotėmis po 50 vienetų. Tokią kaukių kainą prekybos tinklui pavyko pasiekti radus pigesnių gamintojų ir perkant gerokai didesnę nei anksčiau kaukių partiją, teigiama pranešime žiniasklaidai.
„Norfa“
„Norfa“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

„Iki šiol kaukės „Norfoje“ kainavo brangiau, nes buvo pirktos tik paskelbus pandemiją, per pačią suirutę, jų siunta buvo nedidelė ir gabenta į Lietuvą brangiais lėktuvais. Siekėme kaukes gauti kuo greičiau, nes jų labai trūko, o poreikis buvo didžiulis“, – sakė „Norfos“ atstovas spaudai Darius Ryliškis. „Nepaisant to, kad kaukės buvo palyginti brangios, „Norfoje“ jos buvo pigiausios šalies rinkoje, pigiausiomis turėtų išlikti ir toliau“, – sakė D. Ryliškis.

Medicininės kaukės bus parduodamos didžiojoje dalyje (Hyper, XXL, XL formato) „Norfos“ prekybos centrų. Iki šiol jų kiekis buvo labai ribotas, tad kaukės buvo parduodamos tik keliose didžiausiose „Norfa“ parduotuvėse.

15min primena, kad vienkartinėmis medicininėmis kaukėmis prekiauti pradeda ir „Maximos“ prekybos tinklas, kur dėžutė (50 vnt.) kaukių kainuoja 29,99 euro. Šio tinklo parduotuvėse praėjusią savaitę pradėta prekiauti ir daugkartinėmis „Utenos trikotažo“ kaukėmis, vienos kaukės kaina – 3,49 euro.

Prekybos tinklas „Iki“ šią savaitę pradeda prekybą daugkartinėmis veido kaukėmis. Artimiausiu metu planuojama pirkėjams pasiūlyti ir platesnį kvėpavimo takų apsaugos priemonių asortimentą – numatoma prekyba vienkartinėmis medicininėmis veido kaukėmis, respiratoriais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis