Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Novaturo“ rezultatas kovą pirmą kartą viršijo ikipandeminį lygį

Vieno didžiausių kelionių organizatorių Baltijos šalyse „Novaturo“ apyvarta sausį-kovą siekė 27,6 mln. eurų – beveik penkis kartus daugiau nei pernai tuo pačiu metu (5,571 mln. eurų), tačiau 4 proc. mažiau nei tuo pat laiku 2019 metais, kai turizmo verslas nebuvo paveiktas pandemijos.
Novaturas
Novaturas / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

„Novaturo“ grupės vadovas Vitalijus Rakovskis teigė, jog pirmą kartą nuo pandemijos pradžios buvo viršyti 2019 metų mėnesio rezultatai.

Vien kovą bendrovė aptarnavo 14,2 tūkst., arba 5 proc. daugiau nei 2019 metų kovą, jos pajamos siekė 10,9 mln. eurų, arba 11 proc. daugiau, per „Nasdaq“ Vilniaus biržą pranešė grupė.

Sausio-kovo mėnesiais bendrovė aptarnavo 36,4 tūkst. klientų – 11 proc. mažiau nei 2019 metų pirmąjį ketvirtį.

V.Rakovskis pastebėjo, jog antroje kovo pusėje pradėjo augti ir įprastą lygį pasiekė dėl karo Ukrainoje gerokai sumažėjęs naujų užsakymų skaičius.

„Kovo paskutinę savaitę bei pirmosiomis balandžio mėnesio dienomis vidutinis naujų pardavimų skaičius pasiekė įprastą lygį. Tiesa, žmonės ir toliau keliones planuoja bei perka artimesnio išvykimo laikotarpiu, bet į įprastas vėžes grįžęs pardavimų greitis nuteikia optimistiškai prasidėjus vasaros sezonui“, – sakė įmonės vadovas.

Kovą bendrovė iš Baltijos šalių skraidino į Egipto, Tenerifės, Madeiros, Jungtinių Arabų Emyratų, Turkijos kurortus, slidinėjimo kurortus Italijoje ir Prancūzijoje bei tolimąsias šalis – Kubą, Mauricijų, Tailandą, Maldyvus, Zanzibarą, Seišelius.

„Novaturo“ akcijos kotiruojamos Varšuvos ir Vilniaus vertybinių popierių biržose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?