"Departamentas nedalijo nurodymų plėšyti lapus su alkoholio reklama iš užsienio žurnalų, platinamų Lietuvoje, o visada pasisakydavo už civilizuotus sprendimus“, – teigiama pranešime.
Tačiau čia pat primenama, kad „užsienio leidinių platintojai taip pat turėjo galimybę siekti pritaikyti savo veiklą prie naujų reikalavimų, kreipdamiesi į užsienio žurnalų leidėjus ir informuodami apie pasikeitusį reklamos reglamentavimą“.
NTAKD taip pat praneša, kad yra numatęs susitikimą su užsienio žurnalų platintojais bei „tikisi rasti konstruktyvų šios situacijos sprendimą“.
Rinkos prievaizdai sako, kad įstatymo pataisos priimtos prieš pusę metų, todėl, jų manymu, buvo sudarytos sąlygos visiems ūkio subjektams pasiruošti naujiems reikalavimams.
Departamentas teigia inicijavęs 7 susitikimus su verslo asocijuotomis struktūromis, apmokė daugiau nei 400 verslo priežiūrą vykdančių specialistų įvairiuose Lietuvos regionuose, suteikęs apie 3 tūkst. konsultacijų žodžiu ir raštu dar iki įstatymo nuostatų įsigaliojimo.
NTAKD išplatino pranešimą po to, kai prezidentė ir premjeras sukritikavo užsienietiškų žurnalų plėšymą su alkoholio reklama.
Departamentas taip pat pasisakė ir dėl alkoholinių gėrimų pilstymo. Restoranai baiminasi, kad bus nubausti pastatę klientui ant stalo vyno butelį, ypač dėl to nerimavo someljė. NTAKD paaiškino, kad, jo nuomone, "svarbiausia, kad prisidengiant kultūringo aptarnavimo principais nebūtų piktnaudžiaujama įgyvendinant įstatymo reikalavimus ir daromi pažeidimai parduodant atidarytas alkoholinių gėrimų gamyklines pakuotes (imituojant alkoholinio gėrimo išpilstymą, kai alkoholinio gėrimo išpilstoma tik keletą ml arba jo visai neišpilstoma), tačiau nesiimant efektyvių priemonių užtikrinti alkoholinių gėrimų vartojimą vietoje, t. y. alkoholiniai gėrimai iš viešojo maitinimo įstaigų buvo išsinešami".