Naujosios bendrovės, valdančios tokius prekių ženklus kaip dantų pasta „Sensodyne“, skausmą malšinantis vaistas „Panadol“ ir vaistas nuo peršalimo „Theraflu“, įvertinimas nepasiekė 40 mlrd. svarų sumos, kurios buvo tikėtasi, o akcijos atpigo 5 procentais.
„GlaxoSmithKline“ vadovė Emma Walmsley nusprendė pakeisti įmonės strategiją ir sutelkti dėmesį į farmacijos verslą susidūrusi su intensyviu akcininkų aktyvistų spaudimu dėl delsos pagaminti vakcinas ir gydymo priemones nuo COVID-19.
„Tai yra pirmoji mūsų naujos eros ir naujo tikslo diena: dabar būsime 100 proc. susitelkę į biofarmacijos naujoves, suvienijančias mokslą, technologijas ir talentus, kad kartu įveiktume ligas“, – „Twitter“ parašė GSK.
GSK akcijų kaina ankstyvosiomis prekybos valandomis nukrito 20 procentų.
„Neabejotina, kad tai yra labai sudėtingas metas „Haleon“ žengti į rinką, atsižvelgiant į šių metų akcijų rinkos nepastovumą“, – pažymėjo „Interactive Investor“ analitikė Victoria Scholar.
„Tai taip pat sudėtingas metas vartotojų sveikatos sektoriui, nes infliacija JK ir JAV yra beveik dviženklė“, – pridūrė analitikė.