Nuo „Louis Vuitton“ batų iki „Birkin“ rankinių: Jungtinėje Karalystėje auga prabangos prekių pardavimai

Nors Jungtinę Karalystę krečia pragyvenimo išlaidų krizė, prabangių prekių ženklų pardavimai sparčiai auga – perkami šveicariški laikrodžiai, brangios rankinės ir „Louis Vuitton“ batai, rašo „The Guardian“.
„Louis Vuitton“ parduotuvė
„Louis Vuitton“ parduotuvė / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Sustiprėjus JAV doleriui, svarstoma, kad Jungtinėje Karalystėje ir Europoje apsipirkinėja atvykę turistai iš JAV ir Artimųjų Rytų.

Vis daugiau pirkėjų yra jauni žmonės, neturintys didelių įsipareigojimų.

Laikrodžiams vidutiniškai išleidžiama 6 tūkst. svarų sterlingų

Šveicariški laikrodžiai, „Louis Vuitton“ sportiniai bateliai, retos „Birkin“ rankinės ir 81 metų senumo viskis – tai produktai, kurie skatina įspūdingą prabangos prekių ženklų (LVMH, „Burberry“ ir „Kering“) pelno augimą.

Šveicarijos laikrodžių pramonės federacijos duomenimis, šveicariškų laikrodžių importas į Jungtinę Karalystę 2022 m. pirmąjį pusmetį išaugo 31 proc. – vidutiniškai „Watches of Switzerland“ pirkėjai jiems išleidžia apie 6 tūkst. svarų sterlingų (6894 eurus).

Tuo metu pigesnių laikrodžių, kainuojančių mažiau nei 2500 svarų sterlingų (2872 eurus), kartais vadinamų „vidurinės klasės laikrodžiais“, pardavimai mažėja.

123rf.com nuotr./„Rolex“ laikrodžiai
123rf.com nuotr./„Rolex“ laikrodžiai

Praėjusią savaitę buvo pranešta, kad „Burberry“ pardavimai per pastaruosius šešis mėnesius padidėjo 11 proc. LVMH, kuriai priklauso tokie prekių ženklai kaip „Dior“, „Tiffany“, „Moët Hennessy“ ir „Louis Vuitton“, pardavimai išaugo 28 proc.

„Kering“ – įmonės valdančios „Gucci“, „Balenciaga“ ir kitus prekinius ženklus, pardavimai išaugo 14 proc.

„Šis sektorius yra labai atsparus tiek brangiausių, tiek įperkamų prekių segmente“, – teigė įmonės „Walpole“ vadovė Helen Brocklebank.

Vida Press nuotr./Mados namų „Burberry“ parduotuvė Londone
Vida Press nuotr./Mados namų „Burberry“ parduotuvė Londone

Anot Jameso Isono, sukūrusio paskyrą „Rich Kids of Instagram“, turistai iš JAV ir Artimųjų Rytų naudojasi stipriu doleriu ir atvyksta į Jungtinę Karalystę ir Europos šalis apsipirkti.

„Žmonės išgyvena YOLO (you only live once (gyveni tik kartą) akimirką), – sakė J.Isonas. – Jie eina į Bicesterio kaimą (prabangių prekės ženklų prekybos centras – aut. past.) ir per popietę išleidžia penkiaženkles sumas. Tarp jų yra daug žmonių, kuriems gerai sekėsi per pandemiją, verslininkų“, – sakė J.Isonas.

Tačiau yra ir kita šios tendencijos pusė – daugėja prabangių prekių perpardavinėtojų. Laikrodžio, rankinės ar sportinių batelių poros pirkimas tapo naujo tipo investicija.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis