„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Nuo mėsininkų iki daržovių augintojų: „Maxima“ dalijasi Lietuvos gamintojų ir tiekėjų istorijomis

Jau 30 metų lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ ir šalies gamintojai bei tiekėjai dirba ir auga kartu, kad pirkėjams būtų pasiūlytas plačiausias kokybiškų lietuviškų prekių asortimentas. Didžiuojantis šia glaudžia partneryste pradedamas projektas „30 metų kartu – ieškoti, kurti, nesustoti“, kuriame skaitytojai kviečiami susipažinti su geriausių Lietuvos gamintojų ir tiekėjų istorijomis.
„Maxima XXX“ Kaune
„Maxima XXX“ Kaune / „Maximos“ nuotr.

„Norime šiuo projektu padėkoti ilgamečiams mūsų tiekėjams ir gamintojams bei nutiesti tiltus tarp jų ir klientų – kad pirkėjai pažintų tuos žmones, kurie rūpinasi, jog ant mūsų visų stalų nepritrūktų šviežių vaisių ir daržovių, gardžių sūrių, pieno produktų ir kokybiškų mėsos gaminių“, – sako „Maximos“ Komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė Ernesta Dapkienė.

2021 m. rugpjūtį daryta pirkėjų apklausa parodė, kad žmonės vertina Lietuvoje pagamintų maisto produktų šviežumą, natūralumą, aukštą kokybę, puikų skonį ir galimybę palaikyti šalies ekonomiką.

Tyrimų bendrovės „NielsenIQ“ apklausos duomenimis, didžiausią Lietuvos gamintojų produkcijos pasirinkimą pirkėjai randa lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse.

„Maxima“ nuo pat veiklos pradžios vykdo nuoseklią politiką, kad jos klientams būtų suteiktas ypač platus lietuviškų prekių pasirinkimas. Tai reikšmingas indėlis į visos šalies ekonomiką ir svari pagalba vietos verslų vystymuisi – tiek didžiosioms Lietuvos maisto pramonės įmonėms, tiek smulkiems šeimos ūkiams. Gamintojams ir tiekėjams augti padedama atsisakant baudų už produkcijos pristatymo vėlavimus, rengiant jų produkciją populiarinančias kampanijas, tokias kaip „Išvien dėl Lietuvos“, „Lietuva, Ačiū“, „Didžiuojamės lietuviška kokybe“.

Lietuviška produkcija prekių asortimente taip pat yra neatsiejama rūpinimosi aplinka dalis. E. Dapkienės teigimu, tvarumas ir taršos pėdsako mažinimas yra bendras mūsų visų – prekybos tinklo, gamintojų, tiekėjų ir klientų – tikslas.

„Ne tik žodžiais, bet ir prasmingais veiksmais to siekiame, kartu su partneriais rūpindamiesi visos tiekimo grandinės tvarumu. Pavyzdžiui, „Maximos“ gaminių receptūrose jau atsisakyta narvuose augintų vištų kiaušinių, parduotuvėse nebeliko žuvų akvariumų. Ir toliau dėsime visas pastangas, kad ne tik sektumėme „žaliosiomis“ tendencijomis, bet ir patys jas diktuotume kartu su gamintojais ir tiekėjais“, – pabrėžia E. Dapkienė.

Komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė džiaugiasi, kad prekybos tinklą su partneriais vienija ir požiūris į socialinę atsakomybę – kartu su jais rengiamos akcijos, padedančios neišnešiotiems kūdikiams, vaikams su specialiaisiais poreikiais ir kt.

„Be to, glaudus bendradarbiavimas su gamintojais ir tiekėjais padėjo „Maximai“ gauti tokius įvertinimus kaip „Qudal“ kokybės medalis ir pelnyti geriausią kainos ir kokybės santykį siūlančio prekybos tinklo Lietuvos rinkoje vardą. Projektas „30 metų kartu – ieškoti, kurti, nesustoti“ yra ir mūsų padėka tiekėjams už jų atsidavimą aukštiems kokybės, verslo, socialinės atsakomybės standartams, ir galimybė visiems mums geriau susipažinti vieni su kitais bei unikaliais pasakojimais. Tik taip sukursime Lietuvą, kurioje gera visiems“, – šalies gamintojų istorijas skaityti kviečia E. Dapkienė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs