Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Nuo rugsėjo prie „Swedbank“ nebus galima prisijungti su kodų kortele

Nuo šių metų rugsėjo 1 d. „Swedbank“ klientams nebeliks galimybės prie interneto banko ir kitų elektroninių paslaugų prisijungti naudojantis kodų kortele, kuri 20 metų buvo pagrindinė klientų identifikavimo priemonė. Apie šiuos pokyčius bankas paskelbė dar praėjusių metų rudenį, ir per metus daugiau nei 670 tūkst. banko klientų kodų korteles iškeitė į saugesnes prisijungimo priemones, skelbiama pranešime.
Tyrimo apie Lietuvos viduriniąją klasę pristatymas
„Swedbank“ / Mato Miežonio nuotr.

„Šiuo metu absoliuti dauguma aktyvių „Swedbank“ interneto banko naudotojų jau naudojasi „Smart-ID“, PIN generatoriumi ir mobiliuoju parašu. Dar nesuskubusius pasirinkti alternatyvios prisijungimo priemonės kodų kortelėms, raginame nelaukti rugsėjo pradžios. Kaip rodo mūsų banko duomenys, dažniausias pasirinkimas tarp interneto bankininkystės paslaugų naudotojų yra nemokama programėlė „Smart-ID“, – sako „Swedbank“ Klientų aptarnavimo tarnybos vadovė Jūratė Gumuliauskienė.

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./„Smart ID“
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./„Smart ID“

„Swedbank“ užsakymu atliktos apklausos duomenimis, „Smart-ID“ naudojasi 52 proc. gyventojų. Tuo metu PIN generatoriumi naudojasi 26 proc., o 14 proc. prie savo interneto banko paskyros jungiasi naudodamiesi mobiliuoju parašu.

„Kodų korteles pakeisti į „Smart-ID“ galima neiškėlus kojos iš namų – užtenka atsisiųsti programėlę į savo telefoną ir pagal instrukcijas atlikti reikalingus nustatymus. Gyventojai, kurie kodų korteles ketina pakeisti PIN generatoriumi, turėtų užsukti į banko padalinį. O dėl mobiliojo parašo reikėtų apsilankyti mobiliojo ryšio operatoriaus salone“, – sako J.Gumuliauskienė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?