Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
08 27

„Nesąmonė“ vs „paprasta“: kaip dieną, kai bilietų kasų nebeliko, pasitiko traukinių keleiviai

Rugpjūčio 27 d. – diena, kai Lietuvos geležinkelių stotyse nebeliko bilietų kasų. Bilietą įsigyti nuo šiol galima specialiuose bilietomatuose, tačiau tik atsiskaitant kortele, o ne grynaisiais pinigais. Pastaraisiais atsiskaityti galimybė taip pat palikta – „Perlo“ terminaluose ir traukiniuose.

„LTG Link“ komunikacijos partnerė Olga Malaškevičienė 15min teigė, kad rugpjūčio 27 d. uždaromos likusios 12 kasų – dalis jų veikė tik po kelias valandas per dieną arba kelias dienas per savaitę. Tiesa, keturios iš jų virsta informacijos centrais.

Šiuo metu 23-ose Lietuvos stotyse įrengti 33 bilietomatai. Anot „LTG Link“ atstovės, Vilniaus stotyje įrengti 4 bilietomatai, Kauno – 3, Klaipėdos – 2, o daugumoje stočių įrengta tik po vieną.

Štai Vilniaus geležinkelio stotyje antradienio rytą prie keturių bilietomatų būriuojasi norintys įsigyti bilietus keleiviai. Bilietomatų čia – keturi, vienas jų – neveikiantis. Prie jų – dvi padedančios pirkėjams susigaudyti „Lietuvos geležinkelių“ darbuotojos.

Pauliaus Peleckio / BNS nuotr./Bilietomatai Vilniaus traukinių stotyje
Pauliaus Peleckio / BNS nuotr./Bilietomatai Vilniaus traukinių stotyje

15min pasidomėjo, kaip traukinio keleiviams sekasi prisitaikyti prie pokyčių.

Išgirdome ir burnojančių, kad tai – nesąmonė, ir teigiančių, kad jokių problemų įsigyti bilietą nekilo. Daugiausia pykčio prisitaikant prie naujovių kyla senjorams.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai