Geriausias metų pasiūlymas! Prenumerata vos nuo 0,49 Eur/mėn.
Išbandyti

Nuostolį trečiąjį metų ketvirtį patyrusi „Spotify“ svarsto paslaugos įkainių didinimą

Švedijos bendrovė „Spotify Technology“, tarptautiniu mastu teikianti muzikos transliavimo srautiniu būdu paslaugą, pranešė įplaukas trečiąjį šių metų ketvirtį padidinusi daugiau nei penktadaliu, tačiau patyrusi grynąjį nuostolį.
„Spotify“ logotipas
„Spotify“ logotipas / Vida Press nuotr.

Bendrovės vadovas Danielis Ekas neatmetė galimybės, kad lėtėjant reklamos pajamų augimui gali būti didinami paslaugos įkainiai.

Anot bendrovės pranešimo, pardavimų pajamos liepą-rugsėjį buvo 21 proc. solidesnės nei prieš metus – 3,036 mlrd. eurų, o grynasis nuostolis siekė 166 mln. eurų, palyginti su 2 mln. eurų grynuoju pelnu per tą patį laikotarpį pernai.

Paslaugos naudotojų per metus iki trečiojo šių metų pabaigos padaugėjo 20 proc. iki 456 mln., juos vertinant paskyros aktyvumu bent kartą per mėnesį. Mokančių „Spotify“ abonentų padaugėjo 13 proc. iki 195 mln., o vienam jų tenkanti įplaukų dalis padidėjo 7 proc. iki 4,63 euro.

Bendrovės prognozėmis, paskutinį šių metų ketvirtį jos paslaugos naudotojų skaičius turėtų augti iki 479 mln., mokančių abonentų – iki 202 mln. eurų, o įplaukos – iki 3,2 mlrd. eurų

„Spotify Technology“ akcijos nuo šių metų atpigo 58,5 procento.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Trijų s galia – ne tik naujam „aš“, bet ir sveikoms akims!
Reklama
Televiziniai „Oskarai“ – išdalinti, o šiuos „Emmy“ laimėtojus galite pamatyti per TELIA PLAY
Progimnazijos direktorė D. Mažvylienė: darbas su ypatingais vaikais yra atradimai mums visiems
Reklama
Kodėl namui šildyti renkasi šilumos siurblį oras–vanduo: specialisto atsakymas