„NY Times“: Europos turtuolių dinastijos naujokas – kas jis ir kokie jo planai?

Frédéricas Arnault, 26 metų „TAG Heuer“ generalinis direktorius, gali būti jauniausias prabangiais laikrodžiais prekiaujančios bendrovės vadovas pasaulyje.
Frédéricas Arnault
Frédéricas Arnault / „The New York Times“/Alex Welsh nuotr.

Jis gali būti ketvirtasis Bernardo Arnault, trečiojo turtingiausio pasaulio žmogaus ir „LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton“, didžiausio prabangos konglomerato pasaulyje (kuriam priklauso „TAG Heuer”, taip pat „Dior“, „Givenchy“, „Bulgari“ ir daugiau nei 70 kitų prekių ženklų), pirmininko sūnus.

Jis taip pat gali būti ketvirtoji šios šeimos atžala, prisijungusi prie šeimos verslo. Jis gali turėti puikių idėjų apie tai, koks galėtų tapti konkrečiai jo valdomas laikrodžių prekės ženklas.

O jo 72 metų tėvas, gerai žinomas dėl savo agresyvios įmonių įsigijimo taktikos, savo sukurtai įmonių grupei gali turėti ambicingų dinastinių planų.

Tačiau kam nors girdint jokiu būdu neminėkite žodžio „paveldėjimas“. (Nebent jums patiktų suirzę, akis vartantys pašnekovai.)

Frédéricui tapus naujausiu Arnault šeimos atstovu, atsidūrusiu dėmesio centre dėl labai daug dėmesio sulaukusio bendro projekto su aktoriumi Ryanu Goslingu, kuris buvo pristatytas įžymybių pilname vakarėlyje Beverli Hilse – tai buvo jo pirmasis didelis asmeninis renginys nuo tada, kai jis pernai perėmė vadovavimą „TAG Heuer” – šeima nori aiškiai pasakyti, kad nebus jokių panašumų su jokia filmuose ar serialuose matytą turtingo paveldėtojo istorija.

Pasauliui sunku tuo patikėti. Štai kodėl naujausias svarbiausios pasaulyje prabangos prekių kompanijos žaidėjas pagaliau ryžosi prabilti atvirai.

Tiksliau, beveik atvirai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis