„NY Times“: Internetas nužudė pirkėjų lojalumą – prekės ženklas praranda reikšmę

Savo neseniai publikuotame tekste „The New York Times“ apžvalgininkė Shira Ovide pateikė iškalbingą pavyzdį – prieš keletą metų ji, kaip ir daugelis kitų amerikiečių, įsigijo „Amazon Coat“ – tuo metų gana nebrangų populiarų paltą.
Pirkimas internetu
Pirkimas internetu / „The New York Times“/Kiel Mutschelknaus nuotr.

Paltas buvo geras, tačiau S.Ovide pripažįsta, kad vis pamiršta gamintojo pavadinimą ir abejoja, ar tapo jo ištikima kliente.

Pasak jos, šiuo atžvilgiu ji anaiptol nėra išimtis. Vienas pokyčių, kurį žmonėms atnešė gyvenimo persikėlimas į internetą, yra tas, kad mes jaučiamės vis patogiau pirkdami nepažįstamus prekės ženklus. Be to, gali būti, kad dėl tos pačios priežasties – besikeičiančių įpročių – tampame vis mažiau lojalūs viskam, ką perkame.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų