„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„NY Times“: Internetas nužudė pirkėjų lojalumą – prekės ženklas praranda reikšmę

Savo neseniai publikuotame tekste „The New York Times“ apžvalgininkė Shira Ovide pateikė iškalbingą pavyzdį – prieš keletą metų ji, kaip ir daugelis kitų amerikiečių, įsigijo „Amazon Coat“ – tuo metų gana nebrangų populiarų paltą.
Pirkimas internetu
Pirkimas internetu / „The New York Times“/Kiel Mutschelknaus nuotr.

Paltas buvo geras, tačiau S.Ovide pripažįsta, kad vis pamiršta gamintojo pavadinimą ir abejoja, ar tapo jo ištikima kliente.

Pasak jos, šiuo atžvilgiu ji anaiptol nėra išimtis. Vienas pokyčių, kurį žmonėms atnešė gyvenimo persikėlimas į internetą, yra tas, kad mes jaučiamės vis patogiau pirkdami nepažįstamus prekės ženklus. Be to, gali būti, kad dėl tos pačios priežasties – besikeičiančių įpročių – tampame vis mažiau lojalūs viskam, ką perkame.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs