Šis duomenų nutekėjimas, apie kurį „Equifax“ pranešė 2017 metų rugsėjį, yra vienas didžiausių istorijoje.
Įsilaužėliai tąkart gavo klientų vardus, socialinio draudimo numerius, gimimo datas, adresus, o kai kuriais atvejais – vairuotojo pažymėjimo numerius. Be to, į jų rankas pateko daugiau kaip 200 tūkst. žmonių kredito kortelių numeriai.
Po šio incidento atsistatydino bendrovės generalinis direktorius ir valdybos pirmininkas Richardas Smithas.
JAV dienraštis „The New York Times“ rašo, jog 650 mln. JAV dolerių išmokos apskritai atitinka pačios bendrovės prognozes. Leidinio šaltinių duomenimis, didžioji dalis šios sumos bus skirta kompensacijoms nuo duomenų nutekėjimo nukentėjusiems klientams.
„Equifax“ savo paskutinėje finansinėje ataskaitoje nurodė, jog galimoms išlaidoms šioje byloje atidėjo 690 mln. JAV dolerių.
Be to, bendrovė jau išleido šimtus milijonų JAV dolerių savo kompiuterinių sistemų tobulinimui ir nemokamų paslaugų nukentėjusiems klientams teikimui.
Programišiai, pasinaudoję programinės įrangos spraga, duomenis iš „Equifax“ kompiuterinių sistemų vogė kelis mėnesius.
Kas surengė šią kibernetinę ataką, iki šiol nežinoma, o ekspertai pažymi, jog duomenys, kurie galėjo būti pavogti, iki šiol neatsirado pokalbių svetainėse, kuriose paprastai galima įsigyti arba parduoti tokią informaciją.
„Equifax“ renka ir saugo informaciją apie fizinius ir juridinius asmenis visame pasaulyje ir suteikia kredito reitingus, kurie yra naudojami sprendžiant, ar išduoti konkretiems asmenims ir įmonėms paskolą, bei kitus finansinius klausimus.