Anot tarybos, „Oda LT“ ir „Garbanė“, „GSS Baltic“, „Permanent Makeup of Baltics“, „Efektas“ ir „Elektroninei parduotuvei“ bei „Korola“ susitarė vartotojams nepardavinėti „Odos LT“ produkcijos mažesnėmis nei gamintojos kainomis.
„Susitarimo dalyviai, siekdami išlaikyti vienodas „Odos LT“ produkcijos kainas, turėjo aiškų tikslą – neleisti šių prekių platintojams nustatyti kainodarą savarankiškai, kad jie tarpusavyje nekonkuruotų ir nesiūlytų vartotojams mažesnių kainų bei nuolaidų“, – pranešime sakė tarybos pirmininkė Jolanta Ivanauskienė.
„Odai LT“ skirta 163 tūkst. eurų, „GSS Baltic“ – 20 tūkst., „Garbanei“ – 14,5 tūkst., „Elektroninei parduotuvei“ – 11,55 tūkst., „Permanent Makeup of Baltics“ – 6,44 tūkst., „Efektui“ – 1,8 tūkst. eurų baudų.
„Korola“ nuo baudos buvo atleista, nes pirmoji pranešė tarybai apie susitarimą ir pateikė įrodymus.
Tarybos teigimu, „Odos LT“ ir platintojų sutartyse buvo įtvirtintas įsipareigojimas nepardavinėti jos produkcijos mažesnėmis nei gamintojos nurodytomis kainomis ir netaikyti nuolaidų. Tokį susitarimą taip pat patvirtino vidinė gamintojos darbuotojų elektroninė komunikacija ir susirašinėjimas su platintojų atstovais.
„Oda LT“ darbuotojai ne tik siuntė platintojams kainoraščius su kainomis, kurių šie turėtų laikytis, bet ir stebėjo kainas, kad platintojos laikytųsi jų ir netaikytų nuolaidų bei akcijų. Platintojų atstovai ir patys stebėdavo, ar konkurentai savo e. parduotuvėse bei kitose vietose laikosi sutartų kainų, ir informuodavo „Odos LT“ darbuotojus.
Be to, „Oda LT“ platintojams, taikantiems nuolaidas jos produkcijai, nustatė mažiau palankias sąlygas, siekė nutraukti sutartis su tais, kurie nesilaikė nustatytų kainų.
Konkurencijos tarybos duomenimis, kosmetikos produkcija, pažymėta prekės ženklu „Oda“, gamintojos nustatytomis kainomis prekiauta e. parduotuvėse klipshop.lt, topbeauty.lt, garbane.lt, efektas.com, inbeauty.lt ir elvaistine.lt, taip pat – Ilgalaikio grožio klinikoje.
Tarybos nutarimas dar gali būti skundžiamas Vilniaus apygardos administraciniam teismui.