Konkurentai nesinervina, esą rinkos ši partnerystė nesudrebins, penktadienį rašo „Verslo žinios“.
„Sutartis su tarptautine biuro sprendimų lydere „Lyreco“ sustiprins mūsų, kaip biuro prekių tiekimo lyderio Baltijos šalyse, pozicijas“, – teigia „Officeday“ generalinis direktorius Tomas Mačernis, pasak kurio, sudarius šią partnerystės sutartį, „Officeday“ atsivers galimybė dirbti su „Lyreco“ pasauliniais klientais.
Šuo metu „Officeday“ Lietuvoje valdo apie 30 proc. biuro ir raštinės reikmenų rinkos verslas-verslui segmente. Sutartis su „Lyreco“ „Officeday“ planuoja savo rinkos dalį per porą metų padidinti dar keliais procentais.
Pernai „Officeday“ apyvarta Baltijos šalyse augo 5 proc. ir siekė 73 mln. litų. Apyvarta Lietuvoje irgi augo 5 proc. – iki 43 mln. litų, iš kurių 5 mln. litų sudarė eksportas.