Oficialu: „Rimi“ savininkai perka „Iki“

„Rimi Lietuva“, priklausanti „ICA Gruppen“, pasirašė susitarimą įsigyti UAB „Palink“, valdančią prekybos tinklą IKI. Sandorio vertė – 213 mln. eurų.
Eurai
„Rimi“ parduotuvėje / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Kartu „Rimi“ ir „Iki“ užims didesnę rinkos dalį ir galės efektyviau konkuruoti, rašoma pranešime spaudai. „Mes tikime Lietuva ir norime čia investuoti. Sieksime sustiprinti mūsų pasiūlymus pirkėjams, užtikrindami mažesnes kainas, platų vietinių maisto prekių asortimentą ir atnaujindami parduotuves. Sujungę tinklus iš tiekėjų pirksime didesnius kiekius prekių, turėsime efektyvesnę tiekimo grandinę ir rinkodarą“, – sako Edgaras Sesemannas, „Rimi Baltic“ vadovas.

„Tikiu, kad IKI patirtis mažmeninės prekybos rinkoje ir ypač šviežio maisto srityje bus naudinga naujajai bendrovei. Susijungimas su RIMI leis pasiūlyti Lietuvos pirkėjui dar geresnes paslaugas. Džiaugiamės nauju savininku, nes tai leis pakelti pirkėjų aptarnavimą į naują lygį“, – teigia Gerardas Rogas, „Palink“ vadovas.

Po sandorio „Rimi Lietuva“ taps antru pagal dydį tinklu augančioje Lietuvos mažmeninės prekybos rinkoje. Šiuo metu bendrovė užima ketvirtą poziciją.

IKI akcijas šiuo metu valdo „Rewe Group“, „Coop Switzerland“, „Colruyt Group“, „Unilec“, „CONAD“ ir UAB „Baltisches Haus“.

Sandorį dar turi patvirtinti konkurenciją reguliuojančios institucijos – patvirtinimą tikimasi gauti ne vėliau nei 2017 m. ketvirtąjį ketvirtį.

Eriko Ovčarenko / 15min nuotr./„Iki“ Baltų prospekte
Eriko Ovčarenko / 15min nuotr./„Iki“ Baltų prospekte

Išloš vartotojas?

Anksčiau Lietuvos laisvosios rinkos instituto (LLRI) vadovas Žilvinas Šilėnas LRT RADIJUI yra sakęs, kad „Rimi“ ir „Iki“ susijungimas yra logiškas, nes Lietuvos rinkoje yra pagrindinis prekybos tinklas – „Maxima“ – ir augantis konkurentas – „Lidl“.

„Dviejų žaidėjų susijungimas ir dar vieno stipresnio atsiradimas gali turėti netgi konkurencijos paaštrinimo poveikį. (...) Siūlau pasižiūrėti į tuos prekybos centrus, kurie vieni prie kitų statosi parduotuves būtent tam, kad viliotų pirkėjus ir konkuruotų tarpusavyje. Konkurencija iš tikrųjų stipri. Kaip vartotojas galiu tuo tik pasidžiaugti“, – sako Ž.Šilėnas.

„Kartais, jeigu tavo konkurentas patiria daug didesnius nuostolius negu tu, tai irgi yra tam tikras laimėjimas ilgalaikėje perspektyvoje. Priminsiu – jeigu visa konkurencinė kova bus tokia, vartotojams prekės tikrai atpigs“, – akcentuoja ekspertas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis