2016 04 20 /13:16

„Omnitel“ vadovas: pristačius šią paslaugą, klientai ilgai ieškojo paslėptų žvaigždučių

Klientai iš pradžių sunkiai galėjo patikėti, kad tarptautiniu tarptinkliniu ryšiu užsienyje gali naudotis tokiomis pačiomis sąlygomis, kaip ir Lietuvoje.
„Omnitel“ generalinis direktorius Kęstutis Šliužas
„Omnitel“ generalinis direktorius Kęstutis Šliužas / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Nuo vasario „Omnitel“ klientai, naudojantys visus šiuo metu parduodamus planus, Latvijoje, Estijoje, Suomijoje, Švedijoje, Norvegijoje ir Danijoje kalba ir naršo tomis pačiomis sąlygomis, kaip Lietuvoje.

Bendrovės generalinis direktorius Kęstutis Šliužas žurnalistams trečiadienį sakė, kad toks įmonės sprendimas pasiteisino.

„Iš pradžių klientai ieškojo, kur čia yra paslėpta žvaigždutė, bet jos nėra“, – sakė jis.

Pristačius paslaugą, kai tarptautinis tarptinklinis ryšys kainuoja tiek pat, kiek ir Lietuvoje, Baltijos ir Šiaurės šalyse duomenų yra sunaudojama 1181 proc. daugiau.

Štai ką pastebėjo „Omnitel“, pristačiusi paslaugą:

  • Įspūdingiausias šuolis – Švedijoje, kur išvykę „Omnitel“ klientai sunaudojo beveik 23 kartus daugiau duomenų;
  • Danijoje – 20 kartų daugiau;
  • Norvegijoje – beveik 16 kartų daugiau;
  • Suomijoje – 8 kartus daugiau;
  • Estijoje – beveik 5 kartus;
  • Latvijoje – 4 kartus;
  • Atvykstančių iš Danijos duomenų sunaudojimas Lietuvoje augo net 48 kartus!
  • Išvykę „Omnitel“ klientai prakalbėjo beveik 2 kartus daugiau minučių. Daugiausia kalbėjo išvykę į Daniją – beveik 3 kartus daugiau nei prieš metus

Trečiadienį K.Šliužas pristatė „Omnitel“ ir „Teo“ pirmojo ketvirčio rezultatus. Bendros konsoliduotos įmonių šių metų pirmojo ketvirčio pajamos siekė 82,5 mln. eurų ir buvo 2 proc. didesnės nei pernai per tą patį laikotarpį (skaičiuojant abiejų bendrovių pajamas kartu).

Augo pajamos ir pelnas

Konsoliduota bendrovių EBITDA, neįskaičius vienkartinių sąnaudų, šoktelėjo iki 29,2 mln. eurų ir buvo 12,5 proc. didesnė nei prieš metus. EBITDA marža, neįskaičiavus vienkartinių sąnaudų, pirmąjį ketvirtį siekė 35,4 proc., rašoma įmonių pranešime žiniasklaidai.

„Pirmieji trys bendros veiklos mėnesiai rodo, kad integracijos iššūkiai neatitolino abiejų bendrovių nuo klientų ir svarbiausių verslo tikslų. Planuotas sinergijos efektas pasitvirtina praktikoje – du stiprūs žaidėjai kartu reiškia stipresnę komandą“, – cituojamas„Teo“ ir „Omnitel“ vadovas K.Šliužas. Jis pažymi, kad klientai teigiamai vertina sprendimą suvienyti jėgas ir abiejų bendrovių potencialą.

Bendros pajamos iš privačių klientų pirmąjį šių metų ketvirtį sudarė 45,3 mln. eurų, pajamos iš verslo klientų siekė 36,1 mln. eurų, kitos pajamos – 1 mln. eurų. Labiausiai didėjo pajamos iš TV paslaugų – 21,2 proc., IT paslaugų (neįskaičiavus IT įrangos pardavimo) – 14,8 proc. ir mobiliojo ryšio paslaugų – 11,2 procento. Pajamos iš įrangos pardavimo mažėjo 14,7 proc., o iš fiksuotosios balso telefonijos paslaugų – 9 procentais.

Antrą ketvirtį iš eilės fiksuojamas dviženklis pajamų iš mobiliojo ryšio paslaugų spurtas. Prie jo prisidėjo 40 tūkstančių klientų per metus išaugęs reguliarių mobiliojo ryšio paslaugų naudotojų skaičius ir nuolat didėjantis mobiliųjų duomenų vartojimas. Bendras aktyvių mobiliojo ryšio abonentų skaičius 2016 m. kovo 31 d. sudarė 1,3 mln. ir per metus beveik nepakito.

Tikras proveržis pasiektas tarptinklinio mobiliojo ryšio srityje – pirmąjį ketvirtį mobiliųjų duomenų naudojimas Baltijos ir Šiaurės šalyse per metus išaugo net 12 kartų. Nuo vasario „Omnitel“ klientai keliaudami šešiose Baltijos ir Šiaurės šalyse gali skambinti ir naršyti internete tokiomis pat sąlygomis kaip Lietuvoje.

Toliau rekordiniais tempais augo „Išmaniosios Teo televizijos“ (IPTV) klientų skaičiaus. Pirmąjį ketvirtį IPTV klientų skaičius padidėjo 24,3 proc. (palyginti su pirmuoju 2015-ųjų ketvirčiu) ir pasiekė 172 tūkstančius. Šviesolaidinio interneto prieigą (FTTH) įsigijusių klientų skaičius išaugo 12,2 proc. ir pasiekė 231 tūkstantį.

Investicijos į 4G/4G++ bei šviesolaidinį tinklus per pirmuosius tris šių metų mėnesius taip pat buvo didesnės nei prieš metus: 5,9 mln. eurų 2016 m. palyginti su 4,9 mln. eurų 2015 metais. Remiantis naujausiais RRT duomenimis, „Omnitel“ 4G ryšys yra didžiausias Lietuvoje. Jis dengia iki 85 proc. Lietuvos teritorijos ir yra prieinamas daugiau nei 96 procentams šalies gyventojų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis