„Omniva“ prekės ženklo valdytoja per tris metų ketvirčius patyrė 0,7 mln. eurų nuostolį

„Omniva“ prekės ženklą Baltijos šalyse naudojanti Estijos valstybinė pašto paslaugų ir logistikos bendrovė „Eesti Post“ (Estijos paštas) pranešė per tris šių metų ketvirčius patyrusi 0,7 mln. eurų grynąjį nuostolį, palyginti su tuo pat metu pernai uždirbtu 0,3 mln. eurų grynuoju pelnu.
Pinigai
Pinigai / 123RF.com nuotr.

Pardavimų pajamos augo 18,4 proc. iki 89,9 mln. eurų.

Nuostolingą veiklą šiemet bendrovė aiškina investicijomis į naują logistikos centrą bei kitus verslo plėtros projektus, vietinės paslaugų rinkos traukimusi, atlyginimų didinimu, taip pat išaugusiomis nusidėvėjimo išlaidomis.

Trečiąjį metų ketvirtį patirtas 548 tūkst. eurų grynasis nuostolis (prieš metus gauta 425 tūkst. eurų grynojo pelno), pajamoms paaugus taip pat 18,4 proc. iki 30,7 mln. eurų.

2,35 tūkst. darbuotojų Baltijos šalyse turinčios „Eesti Post“ grupę sudaro to paties pavadinimo patronuojanti įmonė Estijoje bei antrinės įmonės „Maksekeskus“ ir „Post11“, antrinės įmonės „Omniva“ Lietuvoje ir Latvijoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų