Vis dėlto, nepaisant to, kad pardavinėja tik tuščias pakuotes, prekybos centras kiekvieną dieną parduoda prekių už kelis šimtus juanių.
Suprasti akimirksniu
- Parduotuvės su tuščiomis pakuotėmis idėja kilo menininkams
- Populiariausia parduotuvės prekė - tuščios skardinės
- Siekiama pademonstruoti vartotojiškos visuomenės tuštumą
Šios neįprastos parduotuvės idėja gimė kaip menininkų sumanymas. Tiesa, po ekspozicijos galerijoje ir mados mugėse buvo nuspręsta šią orą pardavinėjančią parduotuvę perkelti į didmiesčio gatvę.
„Manau, kad tai beprasmiška“, – sakė 68 m. vyras, į parduotuvę užėjęs nusipirkti gėrimo, bet greitai susierzinęs, pamatęs, jog buteliai yra tušti. „Nesuprantu, kaip žmonės gali mokėti už tuščią pakuotę“.
Tačiau tokios nuomonės laikosi ne visi praeiviai.
„Skardines panaudosiu juokaudamas su draugais“, – sakė su mergina parduotuvę aplankęs 18 – metis Zhu Shixu.
Pasak parduotuvės asistentės Carey Zhango, labiausiai perkamos tuščios skardinės.
„Trečiadienį vyras nusipirko skardinių už du šimtus juanių (27 Eur)”, – sakė C.Zhang. „Be to, turėjome vieną klientą, kuris įsigijo mūsų produktų norėdamas pademonstruoti magiškus triukus savo anūkui“.
Projekto sumanytojas Jenny Chen teigė, kad šios meno instaliacijos tikslas yra pademonstruoti masinio vartojimo tuštumą.
Ji tikino, kad visi produktai buvo įsigyti įprastose parduotuvėse ir ištuštinti naudojant specialią techniką, tiesa, nedetalizavo kaip konkrečiai tai buvo padaryta.
Orą pardavinėjanti parduotuvė Šanchajuje veiks iki balandžio 29 d.