„Reikės keisti kuro kokybės kontrolės procesą, taip pat privalomojo rezervo saugojimo bei finansavimo tvarką (degalus sudėtinga sandėliuoti požeminėse saugyklose). Remiantis šiais veiksniais, galima daryti išvadą, kad gamyklos uždarymas yra labai brangi ir kraštutinė priemonė. Tiek gamyklų savininkai, tiek vyriausybės jos mielai išvengtų, atsižvelgdami į ekonomines ir socialines pasekmes“, – teigė įmonės savininkės „PKN Orlen“ vyriausiasis ekonomistas Adamas Czyzewskis.
Tačiau degalus importuojančios „Lukoil Baltijos“ tiekimo ir didmeninės prekybos direktorius Raimundas Dabravskis gamyklos uždarymo nesureikšmina: „Jei stos, degalų bus. Pasiūla Europoje smarkiai viršija paklausą. Jei galimas toks scenarijus, tai nieko baisaus, mes juk per „Klaipėdos naftą“ dirbame jau 4 metus. Teka mažas upeliukas, jį padaryti upe – 10 minučių darbas“.