Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Orlen Lietuva“: sustabdžius gamyklą, kiltų problemų dėl degalų importo

Sudėtingoje finansinėje situacijoje esančios naftos perdirbimo gamyklos „Orlen Lietuva“ atstovas teigia, kad sustabdžius įmonės veiklą, Lietuvoje kiltų problemų dėl degalų importo, o joms išspręsti reiktų daug laiko ir lėšų. Tačiau mažmenininkai to nesureikšmina ir teigia, kad degalų importą padidinti truktų neilgai, ketvirtadienį rašo „Verslo žinios“.
„Orlen“
„Orlen“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„Reikės keisti kuro kokybės kontrolės procesą, taip pat privalomojo rezervo saugojimo bei finansavimo tvarką (degalus sudėtinga sandėliuoti požeminėse saugyklose). Remiantis šiais veiksniais, galima daryti išvadą, kad gamyklos uždarymas yra labai brangi ir kraštutinė priemonė. Tiek gamyklų savininkai, tiek vyriausybės jos mielai išvengtų, atsižvelgdami į ekonomines ir socialines pasekmes“, – teigė įmonės savininkės „PKN Orlen“ vyriausiasis ekonomistas Adamas Czyzewskis.

Tačiau degalus importuojančios „Lukoil Baltijos“ tiekimo ir didmeninės prekybos direktorius Raimundas Dabravskis gamyklos uždarymo nesureikšmina: „Jei stos, degalų bus. Pasiūla Europoje smarkiai viršija paklausą. Jei galimas toks scenarijus, tai nieko baisaus, mes juk per „Klaipėdos naftą“ dirbame jau 4 metus. Teka mažas upeliukas, jį padaryti upe – 10 minučių darbas“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos