„Mums patinka bendrauti su klientais, suprasti, kas jiems yra svarbiausia. Daugybę metų rūpinamės, kad jų kelionės būtų sklandžios ir saugios. Suprantame, kad gera kelionės patirtis – ne tik puikiai riedantis automobilis, varomas aukštos kokybės degalų.
Todėl sukūrėme „Stop Cafe“ erdvę, kurioje vairuotojas ir visas ekipažas gali maloniai atsikvėpti, gardžiai pavalgyti ir pasimėgauti karšta kava ar šviežiai spaustomis sultimis“, – pabrėžė R.Balazy.
Anot pašnekovo, tobulėti labiausiai įkvepia klientai, kurie ir paskatino įgyvendinti naujųjų „Stop Cafe 2.0“ parduotuvių, su dar daugiau pasiūlymų, inovacijų ir patogumo, idėją. Pasak jo, naujos koncepcijos poilsio erdvė – svarbus įmonės žingsnis į priekį, siekiant patenkinti klientų poreikius.
„Žinoma, ši naujovė yra verslo iššūkis, tačiau mes ruošėmės labai kruopščiai ir atsakingai – paragaukite mūsų sumuštinių, karštų užkandžių, bandelių ar salotų ir įvertinkite pastangų rezultatus. Vietines maisto gamybos tradicijas mes išradingai jungiame su pasauline kulinarijos patirtimi. Visada naudojame šviežius produktus – skatiname subalansuotą mitybą bei sveikesnę gyvenseną. Šiandien „Orlen Stop Cafe 2.0“ yra vieta, kuri suteikia energijos“, – pasakojo įmonės generalinis direktorius R.Balazy.
Šiuo metu „Orlen“ valdo daugiau kaip 2700 degalinių Lenkijoje, Vokietijoje, Čekijoje ir Lietuvoje.
Pašnekovas paaiškino, kad šiuo metu „Orlen“ valdo daugiau kaip 2700 degalinių Lenkijoje, Vokietijoje, Čekijoje ir Lietuvoje. „Ar galite įsivaizduoti, – svarstė jis, – kiek įvairiausių pasiūlymų ir idėjų pateikia mūsų darbuotojai, kad galėtume pasiekti daugiau ir geriau patenkintume klientų lūkesčius?!“
Paklaustas apie plėtros planus R.Balazy pabrėžė, kad apie tai mąsto kiekvienas verslo lyderis ir pridūrė: „Darbuotojų iniciatyva dirbame ties lojalumo programa su papildomomis naudomis mūsų klientams Lietuvoje, kur valdome 25 degalinių tinklą. Taip pat aktyviai ruošiamės skaitmenizacijos procesui, tobuliname IT sistemas, kad veiklos valdymo procesai būtų modernūs ir sklandūs.
Be abejo, savo pažangą matuojame ne vien plėtra ir naujomis degalinėmis. Visų pirma, vertiname tai, ką jau turime ir valdome – aktyviai modernizuojame degalines, diegiame naujoves, siūlome naujų produktų ir paslaugų savo klientams.“
Paklaustas apie maisto pasirinkimą „Orlen Stop Cafe 2.0“, pašnekovas paaiškino, kad kasdien siūloma natūralios maistinės vertės produktų įvairovė, kuri užtikrina sveiką energiją ir sveikesnę gyvenseną. „Klientams, – pridūrė jis, – visada pasiūlysime šviežių aukščiausios kokybės maisto produktų ir išradingų skonių derinių – pasaulinė patirtis mus įkvepia kūrybiškai atnaujinti vietos kulinarines tradicijas.“
Be to, R.Balazy žodžiais tariant, „Stop Cafe 2.0“ galima rasti įvairių grilyje ruošiamų sumuštinių, suvožtinių su vištiena, kumpiu ir sūriu, dešrainių ir kitų užkandžių, o ką jau kalbėti apie šviežius duonos gaminius, traškias daržoves ir natūralius padažus, kuriuos išbandę klientai mėgaujasi sveikos energijos malonumais.
„Svarbiausia, kad atvykę pas mus visada sutaupysite laiko, nes parduotuvės erdvėje – viskas po ranka. Klientai lengvai ras reikiamų prekių, išsirinks savo mėgstamą užkandį, galės išsirinkti gardų pyragaitį, bandelę ar spurgą ir mėgautis kava – jau šiandien naujosiose „Stop Cafe 2.0“ galima rinktis net iš aštuonių rūšių karštų kavos gėrimų. Siūlome paragauti visų ir išsirinkti mėgstamiausią. Kas tai bus? Cappuccino, dviguba espresso, aromatinė kava su šokoladu ar koks kitas gėrimas? Visose degalinėse veikia modernūs kavos virimo aparatai „Franke“, kuriuos lengva valdyti liečiamu ekranu. Kavos aparatuose naudojame natūralią pupelių kavą ir natūralų pieną“, – atskleidė jis.
Kaip paaiškino pašnekovas, degalinėse gausu ir įvairių skonių arbatų: klasikinės juodosios, žaliosios, su citrina, karamelinės, vanilinės, aviečių, miško uogų ir kitų. Be to, visada galimą išsispausti natūralių sulčių.
Paprašytas išsamiau papasakoti apie įmonės planus, „Orlen“ degalinių tinklo vadovas sakė: „Tobulėjame labai nuosekliai, žingsnis po žingsnio. Lietuvoje veikia 25 mūsų degalinių tinklas, tad iššūkių išties nemažai, bet modernizacija vyksta sėkmingai, o teigiami klientų atsiliepimai skatina nesustoti, įgyvendinti dar daugiau pažangių sprendimų.“
Anot jo, šiemet, įdiegiant „Stop Cafe 2.0“ standartą, buvo atnaujinta dalis degalinių, tačiau pokyčiai laukia ir kitąmet: „Tęsime pradėtus darbus, perstatysime, atnaujinsime degalines ir atidarysime naujų – norime visada būti greta savo klientų ir užtikrinti jiems gerą kelionių patirtį.“