Įmonės teigimu, rezultatams įtakos turėjo sumažėjusios skrydžių apimtys dėl oro susisiekimo apribojimų visame pasaulyje. Neigiamos įtakos turėjo ir mažėjantys paslaugų tarifai.
„Pirmasis pusmetis oro transporto sektoriui buvo permainingas. Covid-19 protrūkis paveikė viso pasaulio susisiekimo sektoriaus veiklą. Nuo kovo pradėti taikyti sienų pralaidumo ribojimai lėmė drastišką skrydžių skaičiaus mažėjimą“, – teigia įmonės laikinasis vadovas Marius Beliūnas.
Pasak M.Beliūno, pastaruoju metu skrydžių srautai auga, bet situacija vis dar nėra stabili, išlieka rizika, kad viruso protrūkis atsinaujins, o apribojimai tiesiogiai lemia aviakompanijų veiklą.
Skrydžių, kuriems įmonė suteiktos oro navigacijos paslaugas, per metus mažėjo 48,5 proc. ir siekė 65 tūkst., iš jų tranzitu skrido 49 tūkst. orlaivių (48,7 proc. mažiau).
Daugiausiai pajamų „Oro navigacija“ uždirbo iš Vidurio ir Šiaurės Europos šalių bendrovių, skraidinančių tarp Lenkijos, Latvijos, Suomijos, Rusijos ir kitų Europos šalių. Dešimties pagrindinių bendrovių rinkliavų suma siekė daugiau kaip 43,7 proc. bendrų pajamų.
Pagrindinės tranzitinės klientės buvo Rusijos „Aeroflot“ ir Latvijos „Air Baltic“, o skraidinančios į Lietuvq ir iš jos – Airijos „Ryanair“, Vengrijos „Wizz Air“ ir „Air Baltic“.
Kitos veiklos pajamos bendroje struktūroje sudarė 3,9 procento.