Pasak jos, industrijoje atsiranda naujų rinkodaros ir pardavimo būdų, naujų prekeivių, o taip pat technologijos, kurios padeda vartotojui būti sąmoningu. Taigi tai yra skaidrumo amžius.
Ji primena, kad 8 ir 9 dešimtmečiai buvo aukso metai tiekėjui. Kitus du dešimtmečius dominavo prekybininkas, o dabar atėjo vartotojų amžius.
„Vartotojas turi didesnį pasirinkimą nei bet kada, daugiau informacijos, didesnes galimybes būti išgirstas. Ir jis reikalauja daugiau nei bet kada“, – rašo ji.
Informacijos ir vartotojo amžiuje pasitikėjimas prekės ženklais ir institucijomis mąžta. Tačiau rinkodara vis dar turi įvairių būdų vartotojui pasiekti.
Šiemet matėme daug pavyzdžių, kai įmonės kūrė įkvepiančias reklamas, įgalinančias, kuriomis siekė kurti savo įvaizdį, įgyti pasitikėjimą.
Pasak R.Donnelly, labai svarbu, kad pagrindinė reklamos mintis neapsiribotų vien tik produktu.
Ji teigia, kad tam yra svarbu ne tiek kūrybiškumas ar inovacijos kiek įvairovė.
„Turime įsitikinti, kad samdome geriausius talentus, skirtingų lyčių, tautybių, amžiaus, religijos, taip pat skirtingo stiliaus, turinčius skirtingų idėjų, patirčių“, – rašo ji.
Pasak R.Donnelly, sėkmės paslaptis išlieka ta pati – reikia suprasti savo vartotoją ir kurti jo poreikius atitinkantį produktą geriau nei tą daro kiti.
„Tegul vartotojas būna širdimi viso to, ką mes darysime kitąmet“, – rašo ji.