Paaiškėjo į kieno rankas perleistas prekinis ženklas „Manilla“: pavadinimas kiek pakeistas

​​​​​​​Anksčiau skelbta, kad prekės ženklas „Manilla“ produkcijos gamybą vykdžiusios įmonės „Dermofaktorius“ veikla bus stabdoma – dėl itin išaugusių gamybos kaštų bei neturint galimybės juos amortizuoti jai inicijuojama bankroto procedūra. Tiesa, prekės ženklas, šiek tiek pakeitęs pavadinimą, gyvuos toliau. Jau aišku, kas tapo „Manilla Med“ prekės ženklo savininku.
Renginio akimirkos
Renginio akimirkos / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

15min duomenimis, tai – mažoji bendrija „MH verslas“, kurios vadovas yra Mantas Jasiukaitis. Šį faktą patvirtino ir šiam verslui atstovaujanti viešųjų ryšių agentūra.

Manilla.lt domenas jau yra perleistas šiai įmonei.

M.Jasiukaitis yra ir vienas iš medicinos klinikos „Medihub“ įkūrėjų, tačiau su „Manillos Med“ prekės ženklu bendros veiklos nevykdys – tai – atskiri verslai, skirsis ir jų akcininkai.

Anksčiau pranešime spaudai skelbta, kad produkcijos kūrėjų komandą papildys patyrę medikai bei mokslininkai, užtikrinsiantys kuriamos kosmetikos naudą ne tik grožiui, bet ir sveikatai.

„Nuo veiklos pradžios išskirtinį dėmesį skyrėme savo produkcijos natūralumui. Džiaugiuosi, kad nuo šiol „Manilla Med“ produktai rinkoje išsiskirs dar viena jos klientėms bei klientams itin aktualia savybe – ypatingu dėmesiu odos sveikatai“, – teigia „Manilla“ įkūrėja, gydytoja Rūta Merkytė.

„Manilla“ prekės ženklo įkūrėja gydytoja Rūta Merkytė
„Manilla“ prekės ženklo įkūrėja gydytoja Rūta Merkytė

Pokytį į prekės ženklo veiklą atneša jį kartu su verslo dalimi iš R.Merkytės įsigyti nusprendęs M.Jasiukaitis. Prekės ženklo produktų kūrėjų komandą sudarys penki patyrę medikai bei mokslininkai. R.Merkytė įmonėje dirbs kaip konsultantė.

„Manilla Med“ veikla bus sukoncentruota į formulių kūrimą, prekės ženklo vystymą bei prekybą. Produkcijos gamyba bus perduota išorės partneriams.

Iki šiol „Manilla“ produkcijos gamybą vykdžiusios įmonės „Dermofaktorius“ veikla bus stabdoma, dėl itin išaugusių gamybos kaštų bei neturint galimybės juos amortizuoti jai inicijuojama bankroto procedūra.

TAIP PAT SKAITYKITE: Prekės ženklo „Manilla“ valdytojos skolos neslegia: paaiškino, kodėl skelbiamas bankrotas

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų