Norą dalyvauti nacionalinėje „Jaunųjų liūtų“ atrankoje pareiškė 17 porų. Balandžio 18 d. susirinkę „Solo society“ erdvėje į kūrybinę konkurso sesiją jaunieji reklamos atstovai išgirdo konkurso temą ir užduotį – edukuoti visuomenę apie miškų ir jų išsaugojimo svarbą bei priminti apie kiekvieno iš mūsų pareigą saugoti miškus.
Jaunieji kūrybininkai per parą laiko komisijai turėjo pateikti kūrybinę idėją bei jos išpildymo sprendimus. Viso konkurso metu su dalyviais savo patirtimi ir žiniomis dalijosi šios srities profesionalai – reklamos ir kūrybiškumo mokyklos „The Atomic Garden“ mokytojai Rimantas Stanevičius, Gabrielius Jucevičius, Renata Šarkauskaitė, Giedrė Ona Šileikytė bei Marius Poškus.
Įveikę 16 kitų komandų Igno ir Manto kūrybinis duetas pasiūlė įtaigią kampanijos idėją „Nesikišk. Bet pažiūrėti gali“. Pagrindinę siūlomos kampanijos idėją padiktavo įžvalga, kad žmogui nereikėtų kištis į miško ir jo ekosistemos gyvavimą, tačiau pasitelkiant skaitmenines technologijas galima miško procesus stebėti, taip aktualizuojant miško išsaugojimo svarbą.
„Norėjome priminti, tam retai miške besilankančiam žmogui, mišką, tačiau vengti tipinio jo vaizdavimo. Todėl pasirinkome kelti intrigą miško kasdienybėje naudojant cenzūrą. Miško balsu atstumti žmogų nuo tiesioginio kišimosi, bet kviesti susipažinti su mišku ir jam padėti kitais būdais. “ – sakė Ignas ir Mantas.
Nugalėtojų dueto mentorė – agentūros „autoriai“ įkūrėja ir kūrybos vadovė Giedrė Ona Šileikytė.
Dalyvių darbus vertino ir laimėtojus išrinko kompetentinga komisija: „Sengirės fondas“ vadovė Rimantė Paulauskaitė-Digaitienė, „15min“ prekės ženklo vadovė Ieva Šakinė-Valevičė, agentūros „Truth“ kūrybos vadovas Marius Mozuraitis, reklamos strategas Vaidotas Valantiejus, „Atomic garden“ mokytojas Mantas Velykis.
Komisija vieningai tikino, kad birželį tarptautiniame lygmenyje pasirodysianti pora konkurso temą atskleidė originaliai bei pilnai išpildė pateiktą užduotį, kartu pateikė stiprų vizualinį sprendimą.
„Rinkdami nugalėtojus atsižvelgėme į du pagrindinius kriterijus – pirmiausia, ar idėja atitinka užduotį, ar yra įgyvendinama bei konceptualiai tinkanti tiek 15min portalui ir jo socialiniams partneriams. Antra – ar komanda gali pateikti kūrybinių sprendimų, įgyvendinamų skaitmeniniuose kanaluose, ko ir reikalauja tarptautinis „Jaunųjų liūtų“ konkursas“, ar geba įtaigiai pristatyti savo idėjas“, – konkurso rezultatus komentavo Ieva Šakinė-Valevičė.
Tarptautinis „Jaunųjų liūtų“ konkursas Kanuose vyks birželio mėnesį, greta pagrindinio „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalio. Čia su dešimtis kitų komandų iš viso pasaulio ir varžysis Lietuvai atstovausiantis duetas – Ignas Vėželis ir Mantas Lukoševičius.
Daugiau apie Kanų liūtų konkursą: https://www.canneslions.com