Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Pagrindinius Lietuvos oro uostus leista valdyti koncesininkui

Seimas leido Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostus valdyti koncesininkui. Kiekvieno oro uosto valdymas ir plėtra būtų reguliuojama atskirai, sutartis negalėtų būti sudaroma ar pratęsiama ilgiau nei 25 metams, o koncesijos pabaigoje turtą perimtų valstybė. Oro uosto valdytoju turėtų būti tarptautinės patirties turintis operatorius, kuris atitiktų nacionalinio saugumo interesus.
Taksi Vilniaus oro uoste
Taksi Vilniaus oro uoste / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Dalies parlamentarų ir susisiekimo ministro teigimu, koncesijos įgyvendinimas turėtų padidinti keleivių, skrydžių ir krypčių, pagerinti Lietuvos pasiekiamumą oru. B

e to, išnaudojant koncesininko tinklą, atsirastų galimybių į Lietuvos oro uostus ateiti ir naujoms oro bendrovėms.

Sprendimą dėl koncesijos projekto įgyvendinimo, gavusi Seimo pritarimą, priims vyriausybė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai