Kaip rašo businessinsider.com, prekių ženklų tapatybės sąsaja su sveikata tapo ypač smarkiai pastebima pastaraisiais metais. Dažnai įmonės sveikatos kozirį išnaudoja siekdamos savo pagrindinio tikslo – didesnio pelno.
Tačiau dabar amerikiečių aistra būti sveikiems vis aktyviau naudojasi gaiviųjų gėrimų kompanijos.
2013 m. JAV atliktas tyrimas parodė, kad 42 proc. žmonių teigia, jog jiems būtų gėda pastebėtiems su „McDonald's“ maišu rankose. Valgymas greitojo maisto restoranuose kertasi su šioje šalyje įsišaknijusiomis pastangomis daryti viską, kad būtum sveikesnis.
Dėl šios priežasties tapo madinga viešai demonstruoti savo pasišventimą sveikai mitybai ir gyvensenai bei naudoti įvairius su ja siejamus prekės ženklus, pavyzdžiui „Reebook“ sportbačius.
Tačiau dabar amerikiečių aistra būti sveikiems vis aktyviau naudojasi gaiviųjų gėrimų kompanijos. Nukentėjusios dėl mažėjančio gazuotų saldžiųjų gėrimų pardavimo, gėrimų milžinės „Pepsi“ ir „Coca Cola“ didžiulius pinigus investuoja į vandens buteliuose gamybą.
Nepaisant to, kad vandenį daug pigiau galima gauti vos atsisukus kraną, vandens buteliuose industrija JAV verta 13 mlrd. dolerių.
To priežastis – įvaizdis, kurį pirkėjui suteikia turimas vandens buteliukas. Kaip teigia ekspertai, tai jau anksčiau puikiai suprato mineralinio vandens „Perrier“ gamintojai.
Anot jų, dabar šis prekės ženklas asocijuojasi su rafinuotumu ir domėjimusi, kas vyksta pasaulyje.
Prie įvaizdžio, ženkliai didinančio pardavimus, kūrimo smarkiai prisidėjo ir „Evian“ vanduo, save pristatantis kaip treniruočių gėrimą.
Šių kompanijų pėdomis žengia ir gaiviųjų gėrimų milžinės „Coca Cola“ bei „PepsiCo“, sveikatos įvaizdį pasitelkusios naujų geriamojo vandens arba vandens su skoniais pardavimui skatinti.