„PakMarko“ apyvarta augo penktadaliu

Prekes bei produktus gaminančios įmonės vis daugiau dėmesio skiria pakuotėms ir ši nauja tendencija lemia jas gaminančių bendrovių pajamų augimą. Pakavimo ir ženklinimo sprendimus siūlančios bendrovės „PakMarkas“, valdančios įmones Lietuvoje ir Latvijoje, konsoliduota apyvarta per praėjusius metus, palyginti su 2011 m., išaugo 22 proc. ir pasiekė 67mln. Lt.
Monetos
Monetos / BFL nuotr.

„Pernai ypač ryškiai pajutome pasikeitusį įmonių požiūrį į pakuotes – pastaruoju metu daugiau dėmesio skiriama gaminių pakavimo procesui, gaminys vertinamas kartu su pakuote“, – įvardina tendencijas bendrovės „PakMarkas“ generalinis direktorius Virginijus Gumbaragis. Jo teigimu, pakuotės tampa vis išradingesnės, o kartais tenka atlikti ne vieną bandymą, kol pavyksta rasti tinkamą sprendimą.

Pasak V. Gumbaragio, 2012 m., kaip ir prieš tai buvusiais metais, didžiausia bendrovės pajamų dalis augo dėl išaugusio eksporto – pernai, palyginti su 2011 m., jis padidėjo net 44 proc. Per praeitus metus pardavimai į užsienio šalis viršijo 22 mln. Lt. Bendrovė daugiausia eksportuoja į kaimynines šalis.

Bendrovės „PakMarkas“ pajamos per metus augo 22 proc., Latvijoje pajamų augimas siekė 14 proc. Kaimyninėje šalyje valdomos bendrovės „SIA Pakmarkas“ inžinerinių produktų apyvarta augo 64 proc. – tai lėmė ir pačios Latvijos ūkio augimas.

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų