„Pernai ypač ryškiai pajutome pasikeitusį įmonių požiūrį į pakuotes – pastaruoju metu daugiau dėmesio skiriama gaminių pakavimo procesui, gaminys vertinamas kartu su pakuote“, – įvardina tendencijas bendrovės „PakMarkas“ generalinis direktorius Virginijus Gumbaragis. Jo teigimu, pakuotės tampa vis išradingesnės, o kartais tenka atlikti ne vieną bandymą, kol pavyksta rasti tinkamą sprendimą.
Pasak V. Gumbaragio, 2012 m., kaip ir prieš tai buvusiais metais, didžiausia bendrovės pajamų dalis augo dėl išaugusio eksporto – pernai, palyginti su 2011 m., jis padidėjo net 44 proc. Per praeitus metus pardavimai į užsienio šalis viršijo 22 mln. Lt. Bendrovė daugiausia eksportuoja į kaimynines šalis.
Bendrovės „PakMarkas“ pajamos per metus augo 22 proc., Latvijoje pajamų augimas siekė 14 proc. Kaimyninėje šalyje valdomos bendrovės „SIA Pakmarkas“ inžinerinių produktų apyvarta augo 64 proc. – tai lėmė ir pačios Latvijos ūkio augimas.