Palangos „Maximos“ pardavimai išauga iki 5 kartų, „Rimi“ budi visą parą, „Iki“ džiaugiasi sausų sriubų prekyba

Šiokiadienis, maždaug 3 val. nakties. Prekybos tinklas „Rimi“ prie pat nemiegančios Palangos J.Basanavičiaus gatvės – tuštokas, tačiau vis tiek dirba kiaurą parą. Sako, kad apsimoka. Tiesa, konkurentai duris užveria ne vėliau kaip vidurnaktį. Ir vis tiek visi vasarą skaičiuoja smarkiai išaugusią apyvartą.
Prekybos centrai Palangoje
Prekybos centrai Palangoje / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Palangoje šiemet poilsiautojų – daugiau nei pernai. Vien per birželį į kurortą suplūdo apie 90 tūkst. žmonių. Ypač tokiu dideliu žmonių srautu džiaugiasi prekybos tinklai, vasarą jie vos spėja suktis.

Štai „Rimi“ atidarė didelę parduotuvę Vytauto gatvėje, prie pat J.Basanavičiaus gatvės. Šis prekybos centras veikia visą parą. Pernai visą parą veikdavo kita, kur kas toliau nuo J.Basanavičiaus gatvės esant „Rimi“ parduotuvė. Tačiau jos darbo laikas dabar įprastas, o visą parą žmonių laukia Vytauto gatvės „Rimi“.

Nors užėjus čia šiokiadienio naktį gali kilti abejonė, ar tikrai dirbti be poilsio valandų apsimoka. Mat lankytojų – vos keli, o ir pirkinių jų rankose negausiai. Dažnai perka tik cigarečių, o kartais prigriebia išalkę kokį užkandį. Patogu ir pigu – mat kasininkės noriai ir pašildo įvairius pusfabrikačius, kurie kainuoja gerokai pigiau nei naktinis užkandis greta esančiuose maisto kioskuose.

Prekybos tinklo atstovė Giedrė Bielskytė 15min sakė, kad dirbti visą parą apsimoka.

„Naktį labiausiai perkamos prekės: įvairūs greiti švieži užkandžiai, gaivieji gėrimai, bakalėjos prekės: šviežios vietoje keptos bandelės, duonos gaminiai“, – sakė G.Bielskytė.

Pernai Palangoje veikė tik vienas „Rimi“ prekybos centras. Tuomet jo atstovai išdavė, kad vasarą pardavimai išauga 3–4 kartus. Kiek šiemet didėjo apyvarta, G.Bielskytė neatsakė. Kitas RIMI prekybos centras (Malūno g. 10) veikia iki 24 val. ir tik ne sezono metu užsidaro 22 val.

„Maxima“ pardavimai vasarą, tinklo atstovų teigimu, Palangoje išauga apie 3,5 karto.

„Labiausiai, net penkis kartus, pardavimai išauga prie senosios stoties esančios „Maxima X“, kadangi ji pačiame Palangos centre ir arčiausiai jūros. „Maxima X“ parduotuvės, esančios Plytų gatvėje, pardavimai išauga apie 3,5 karto, o naujosios ir didžiausios „Maxima XX“ pardavimai lyginant viduržiemį su vidurvasariu augo apie 2,5 karto, bet tam įtakos turi ir tai, kad ši parduotuvė populiari ir šaltuoju metu laiku. Joje apsiperka vietiniai palangiškiai bei miesto svečiai ir tie, kuriems ši parduotuvė tik tarpinė stotelė važiuojant iš Šventosios ar Latvijos“, – aiškino laikinai komunikacijos vadovo pareigas einanti Milda Januškevičienė.

„Maxima“ Palangoje veikia daugiau nei 15 metų, todėl tikina, kad pažįsta rinką ir daro išvadą, kad visą parą veikti neapsimoka.

„Pastebėjome, kad visgi klientų srautai naktį nėra itin dideli, o kadangi poilsiautojų gausa taip pat glaudžiai susijusi ir su lietuviškos vasaros orais, nusprendėme didžiosios „Maxima XX“ darbo laiką tik pailginti. Žinoma, ir toliau stebėsim klientų srautus ir jei atsiras poreikis – ši galimybė bus svarstoma“, – 15min sakė dabar jau buvusi bendrovės komunikacijos vadovė Renata Saulytė.

„Iki“ taip pat naktimis nedirba, tik kiek pailgina savo darbo laiką, atsižvelgdami į pirkėjų apsipirkimo poreikius.

„Didžioji „Iki“ parduotuvė Palangoje, esanti Taikos g, 68 a., kurioje yra didžiausi srautai, vasaros metu dirba nuo 7 val. iki 23 val. Kitos, mažesnės, „Iki“ parduotuvės, Palangoje vasaros metu dirba iki 22 val., o Šventojoje esančios „Iki“ parduotuvė adresu Laisvės g. 5, darbo laikas vasaros laikotarpiu – nuo 8 val. iki 22:30 val. Manome, kad toks parduotuvių darbo laikas yra optimalus, kad pajūrio poilsiautojai galėtų greitai ir patogiai apsipirkti“, – 15min sakė „Iki“ atstovė Berta Čaikauskaitė.

Jos teigimu, kai kurių prekių pardavimai pajūryje išauga keletą kartų, kitokie nei nuolatinių gyventojų – ir atostogautojų poreikiai.

Šiuo laikotarpiu sausų sriubų pardavimai išauga iki 30 proc., kulinarijos gaminių – apie ketvirtadalį, fasuotos kulinarijos gaminių pardavimai paauga 30–35 proc., – sakė B.Čaikauskaitė.

„Plečiamas šviežių vaisių ir daržovių asortimentas, atsiranda papildomų marinuotų mėsos gaminių, pradedami kepti karšti mėsos ir kulinarijos gaminiai, atnaujinama gėrimų, vaisvandenių, grilio prekių pasiūla“, – sakė ji.

Rekordiniai pardavimai fiksuojami ledų ir vandens prekių kategorijose – šių prekių pardavimai kinta ne procentais, o kartais. Nors dalis poilsiautojų dažniau renkasi kurortų kavines ir restoranus, vasaros pardavimų statistikoje paprastai išryškėja poreikis maitintis patiems ir taip sutaupyti.

„Šiuo laikotarpiu sausų sriubų pardavimai išauga iki 30 proc., kulinarijos gaminių – apie ketvirtadalį, fasuotos kulinarijos gaminių pardavimai paauga 30–35 proc. (...) Pajūrio parduotuvėse įsigyjama daugiau pagamintų marinuotos mėsos ir žuvies gaminių, šašlykų“, – pasakojo B.Čaikauskaitė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų