„Kiekviename versle stengiamasi padaryti daugiau už mažiau. Tą patį galime matyti IT, telekomunikacijų, net žiniasklaidos versle. Produktyvumo siekis vis labiau paliečia ir vartotojus. Mes negalime to pakeisti. Todėl ir jaučiuosi gerai dabartinėje pozicijoje.
Man tai – ne kainų karas, o realus gyvenimas, normalus kasdienis mažmeninės prekybos verslas. Mes dirbame su natūraliais produktais, maistu, juos veikia daugelis veiksnių, yra tam tikri ciklai. Bet globali tendencija – visi turėsime būti ir būsime pigesni bendrąja prasme“, – interviu „Verslo žinioms“ sakė G.Rogas.
Pasak jo, šiais metais planuojamas Vokietijos mažų kainų prekybos tinklo „Lidl“ atėjimas radikaliai mažmeninės prekybos rinkos nepakeis, tačiau pakeis vartotojų įpročius ir rinkos dalyviai turės prie to prisitaikyti.