Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Pamiršti prekės ženklai, kuriuos prieš 15 metų „gūglindavome“ dažniausiai

„Google“ pasidalijo sąrašu, kokių prekės ženklų vartotojai dažniausiai ieškodavo („gūglindavo“) internete prieš 15 metų. Dešimtuke – daug pamirštų pavadinimų, rašo „Business Insider“.
Renginio „Google Engage Agentūroms“ akimirka
Renginio „Google Engage Agentūroms“ akimirka / Gedimino Gasiulio/15min.lt nuotr.

10. „Canon”. Nors įmonė ir yra labai svarbi fotografijos pramonėje, vartotojų intereso ji beveik nebesulaukia.

9. „Honda“. Šio prekės ženklo internete vis dar ieškoma gana dažnai, bet jis ne toks populiarus, kaip buvo prieš 15 metų.

@amancio_a_ catching the sunset in her #HondaCivic on a road trip with friends.

A photo posted by Honda (@honda) on

8. „Ferrari“ vis dar mėgstamas ir internete, tačiau gerokai mažiau nei anksčiau.

Now available: V8 chorus at full song. #Ferrari #488Spider

A video posted by Ferrari USA (@ferrariusa) on

7. „Oracle“ interneto vartotojų beveik nebedomina.

Mark Hurd on #Oracle's march into the #cloud. #oow15

A photo posted by Oracle Corp. (@oracle) on

6. „Dell“ kažkada buvo kompiuterių karalius, o dabar įmonės šlovę užgožė vartotojų meilė mobiliesiems prietaisams.

5. „Adobe“ vis dar yra didžiulė kompanija, tačiau vartotojai dabar yra mažiau priklausomi nuo „Adobe Flash“ (nuo tada, kai buvo pristatytas HTML5), todėl ir internete rečiau ieško informacijos apie „Adobe“.

#Inspiration from @HumansOfNY during the #AdobeMAX day two keynote.

A photo posted by Creative Cloud (@adobecreativecloud) on

4. „Palm“. „Palm Pre“ buvo asmeninis skaitmeninis asistentas. Dabar „Palm“ galima laikyti dar viena išmaniųjų telefonų išpopuliarėjimo auka.

3. BMW. Interneto vartotojai nenustojo ieškoti informacijos apie šį automobilių gamintoją – BMW niekas nepamiršo.

A #BMWrepost that has us spinning around in circles! Thanks @propulsion_society #BMW #X1

A video posted by BMW (@bmw) on

2. „Sony“. Nors „PlayStation“ išlieka stiprus ir populiarus produktas, „Sony“ nebėra tokia populiari, nes konkurencinėje kovoje elektronikos rinkoje jai sekasi sunkiai.

Making a splash with super slo mo. (RX100 IV) (via @origiful)

A video posted by Sony (@sony) on

1. „Nokia“. Dar visai neseniai kompanija buvo mobiliųjų telefonų lyderė, o dabar šis prekės ženklas vos gyvas.

Nokia N1 was launched earlier this week in Beijing! #nokian1 #thinkingahead

A photo posted by Nokia (@nokia) on

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?