Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Pandemija „Augmos“ pelną pernai sumažino beveik 400 kartų iki 2,2 tūkst. eurų

Daržovių importo ir eksporto bendrovė „Augma“ praėjusiais metais uždirbo 2,2 tūkst. eurų konsoliduoto grynojo pelno, tuo metu 2019 metais įmonės pelnas siekė 856,8 tūkst. eurų.
Parduotuvės „Augma“ akimirka
Parduotuvės „Augma“ akimirka / Arno Strumilos / 15min nuotr.

Bendrovės konsoliduotos pajamos pernai mažėjo 4,1 proc. iki 54,9 mln. eurų, nurodoma Registrų centrui pateiktoje „Augmos“ ataskaitoje. Įmonės teigimu, rezultatams įtakos turėjo griežtesnė kreditų limito suteikimo politika bei apyvartinių lėšų stoka dėl COVID-19 pandemijos.

„Dėl pasauliniu mastu kilusios pandemijos (...) ir susiklosčiusiu force majeure aplinkybių, neigiamas poveikis mūsų veiklai pasimatė iškart – krito apyvartos, veikla pasidarė nuostolinga. Karantino metu nutraukė veiklą svarbus mūsų klientų segmentas – kavinės, barai, restoranai, viešbučiai, švietimo įstaigos“, – teigiama įmonės metiniame pranešime.

„Augma“ teigė, jog didelę dalį vaisių perka pagal metinius kontraktus už fiksuotą kainą, todėl rinkoje atsiradus vaisių ir daržovių pasiūlos pertekliui, stipriai krito kainos, o įmonė buvo priversta juos parduoti pigiau nei įsigijimo savikaina.

Įmonės pardavimų rinkos pernai liko tos pačios – Baltijos šalys, Baltarusija, Rusija (Kaliningrado sritis).

Įmonės vadovybė tikisi, jog šiemet situacija rinkoje leis visiškai išnaudoti visą turimą bananų nokinimo ir sandėlių infrastruktūrą, planuojamos investicijos į fasuotų produktų pardavimų didinimą.

Vidutinis darbuotojų skaičius grupėje praėjusiais metais buvo 160 (2019 metais – 183).

„Augmos“ akcininkai yra Dalia Balčiūnienė, Arūnas Pipiras, „Augma“ ir „Soxmet Services Limited“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?