Paklausą augina pokyčiai el.komercijoje
Pasak „Box Inn“ atstovo Nerijaus Urbonavičiaus, daugiausiai paslaugomis naudojasi fiziniai asmenys sandėliuojantys sezoninius reikmenis, baldus, kitus buities ar pramogų reikmenis, tačiau vis didesnę klientų dalį užima ir juridiniai asmenys. Pradžioje juridiniai asmenys sudarė vos 10 proc. klientų, tačiau pandemijos paskatinti pokyčiai elektroninės komercijos rinkoje lėmė, kad šiuo metu bene 25 proc. klientų – įmonės. „Vis daugiau smulkių verslų naudojasi laikino saugojimo paslaugomis. Šiame segmente didelės prekių siuntos būna retos, todėl neapsimoka išlaikyti didelio sandėlio. Kai matoma, kad krovinys bus greitai realizuotas, pavyzdžiui, šventiniu laikotarpiu, renkamasi laikiną saugojimą“, – pasakojo N.Urbonavičius.
Stebint augantį rinkos poreikį Kaune veikiantis daiktų saugojimo centras „Box Inn“ į plėtrą investavo virš 100 tūkst. eurų. Užbaigus paskutinį statybų etapą centras tapo didžiausią plotą „po vienu stogu“ šame sektoriuje valdančia įmone Lietuvoje. Šiuo metu bendras daiktų saugojimo centro plotas siekia apie 4 000 kv. m.
„Šiuolaikinis dinamiškas gyvenimo būdas reikalauja ir dinamiškos aplinkos. Plintant urbanistiniam gyvenimo būdui, kai vis daugiau žmonių keliasi gyventi į didmiesčius, gyvenamieji plotai mažėja, populiarėja 20–40 kv. m. mikroapartamentai ar loftų tipo patalpos. Dažniausiai erdvės čia užtenka tik būtiniausiems daiktams“ – pasakojo centro atstovas N.Urbonavičius.
Plėsdama sandėliavimo patalpų plotą įmonė investavo ir į IT sprendimus. Buvo sukurta skaičiuoklė, kuri nurodant kokius daiktus planuojama sandėliuoti, pagal vidutinius jų gabaritus, automatiškai parenka tinkamiausio dydžio patalpas.
„Dar viena klientams siūloma naujovė – pašto dėžutė korespondencijai. Gauta korespondencija gali būti saugoma iki pasiėmimo arba persiunčiama klientui pageidaujamu adresu, taip pat pagal pageidavimą gali būti skaitmenizuojama ir persiunčiama elektroniniu laišku. Žmonės kurie daug laiko praleidžia keliaudami, ne visada atranda kas galėtų pasirūpinti gaunama korespondencija, kuri neretai gali būti svarbi ir neatidėliotina“, – pasakojo N.Urbonavičius.
Savo klientams centras teikia transportavimo, siuntų priėmimo iš kurjerių, bei saugomo turto draudimo paslaugas.
Šiuo metu Europoje skaičiuojama apie 2 200 panašaus pobūdžio centrų, Estijoje – 3, Latvijoje – 3, Lenkijoje – 17 centrų.
Kiekvienas klientas daiktus saugoja individualioje patalpoje, nuo kurios raktus turi tik jis pats. Į vidinį kiemą ir pastatą galima lengvai patekti visą parą naudojant elektroninę prieigos kortelę. Patalpos ir teritorija yra nuolat stebimos vaizdo kameromis bei saugoma saugos tarnybos. Klientų saugojamas turtas yra apdraustas bei jau įskaičiuotas į bazinę paslaugos kainą.