Panevėžiečiai veržiasi diržus: atsisako grožio paslaugų

Kylančios elektros, šildymo ir kitų mokesčių kainos, gyventojus verčia susiveržti diržus. Dalis panevėžiečių tą daryti ketina atsisakydami grožio procedūrų arba retinant jų skaičių. Didžiausią pokytį jau pajuto manikiūristės bei blakstienų meistrės.
Karantino metu veikianti kirpykla
Kirpykla / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Ieškos bendrų sprendimų su klientais

Panevėžyje dirbanti kirpėja Solveiga Dagė atviravo, kad kol kas dar nepastebėjo, jog klientai lankytųsi rečiau, tačiau kolegės jau kalba, kad klientų kiek sumažėjo kosmetologo, pedikiūro, makiažo paslaugose.

„Kirpėjo kėdėje klientai, daugiau moterys, kalba apie būsimą sunkmetį ir garsiai dalinasi mintimis, kad nežino, kaip bus artimiausioje ateityje: ar jos galės sau leisti plaukų dažymo, ar kirpimo paslaugą. Dažna klientė teiraujasi, ar dar nepakilo kainos ir ar jos kils ateityje. Klientės klausia, kiek paslaugų kainos galėtų kilti. Visgi, savo klientes raminu, jog, jei atvirai kalbamės iki šiol, tai krizės pasekmėmis dalinsimės ir ateityje.

Kviečiu bet kokiu atveju ateiti į saloną ir kartu ieškosime tinkamos išeities. Galbūt taikysime laikinas nuolaidas ar atsiskaitymą skaidysime dalimis. Juk išgyventi reikės visiems. Mes negalime likti be darbo, o klientės – su liūdesiu ar depresija savo plaukuose. Esame bendruomenė, klientai per daugelį metų tampa bičiuliais ir draugais, tad stengsimės kartu įveikti ir sunkumus“, – kalbėjo specialistė.

Tikisi įveikti iššūkius

Moteris tikino, kad jau pavasarį, pajautė, jog pabrango grožio industrijos produktai, įrankiai, pagalbinės priemonės. „Tuomet kainos kilo 5-10 eurų. Dabar, kol dar nėra šildymo sezono, bandome laviruoti su tomis pačiomis paslaugų kainomis. Tačiau, kai sąskaitų skaičiai padidės ženkliai, manau, kad kainos kils vėl 5-15 eurų už tam tikrą paslaugą“, – atskleidė S.Dagė.

„Išgyvenome karantiną, kuris moteris išmokė būti išradingomis ir kūrybiškomis. Iki šios dienos yra klienčių vyrų, kurie, išmokę užtepti plaukų dažus ant savo mylimųjų plaukų šaknų, ir toliau smagiai tai atlieka bei tuo didžiuojasi. Tikėkimės, kad sugebėsime įveikti naujus iššūkius kartu ir palaikysime vieni kitus!“, – guodė ji.

Nori, kad procedūros būtų prieinamos

Kosmetologė Miglė Šalkauskaitė antrino, kad šiuo metu dar nėra juntamas klientų sumažėjimas ir darbai vyksta įprastai. Tačiau, jos teigimu, klientai jau dabar kalba, jog labiau skaičiuos savo finansus, ko pasekoje, grožio paslaugas turbūt atliks rečiau, prioritetus teiks svarbesnėms procedūroms.

„Pastaruoju metu klientai dažnai teiraujasi, ar procedūrų kainos nepakilo. Kadangi pas mane procedūrų kainos nekito jau ilgą laiką, nesumeluosiu sakydama, kad nuolat kylančios kosmetikos priemonių kainos tikrai spaudžia į kampą.

Vis dėl to, suprantu, jog kylančios kainos paliečia ne tik mane, bet ir mano klientus ir procedūrų kainų šiuo metu nekeliu. Noriu, jog klientai grįžtų ir procedūros būtų prieinamos. Stengsiuosi kiek įmanoma ilgiau išlaikyti procedūrų kainas nekitusias“, – atviravo specialistė.

Klientų – sumažėjo

Vyrų kirpyklos „Egoisto Barbershop“ savininkas Audrius Pocius pripažino, kad nuo rugsėjo pajuto klientų srauto sumažėjimą.

„Nežinau, ar tam įtakos turi kylančios kainos bei klientų taupymas, ar jie, tiesiog išvykę atostogų, emigrantai išvyko į užsienį. Kol kas sunku vertinti“, – teigė verslininkas.

Jis taip pat patikino, kad po kelis eurus pabrango visos kosmetikos priemonės.

„Todėl tiems klientams, kurie iš mūsų perka produkciją irgi pabrango priemonės. Tačiau, kol kas, paslaugų kainos nesikeičia. Vis dėlto, jei pastebėsime, kad elektros kainos pakilo dvigubai–trigubai, deja, bet būsime priversti kelti kainas“, – aiškino A.Pocius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų