Parduodama legendinė avalynės gamintoja „Jimmy Choo“

Didžiosios Britanijos bendrovė „Jimmy Choo“ – garsioji avalynės ir aksesuarų gamintoja ir pardavėja – parduodama ir šiuo metu savininkai laukia pasiūlymų.
Prekės ženklo „Jimmy Choo“ jubiliejaus akimirka
Prekės ženklo „Jimmy Choo“ jubiliejaus akimirka / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Bendrovės pranešime nurodoma, kad „buvo nuspręsta atlikti įvairių strateginių variantų vertinimą siekiant maksimizuoti vertę ir bus svarstomi pasiūlymai įsigyti įmonę“.

Vokietijos bendrovė „JAB Luxury“, valdanti 70 proc. „Jimmy Choo“ akcijų, „patvirtino, kad pritaria kompanijos pardavimo procesui“, sakoma „Jimmy Choo“ pranešime spaudai.

Dar tris procentus kompanijos akcijų valdo jos darbuotojai, o dar atitinkamai 2,7 ir 2,5 proc. valdo Singapūro ir Kuveito suverenūs fondai.

„Jimmy Choo“ kol kas negavo pasiūlymų iš potencialių pirkėjų.

„Jimmy Choo“ pardavimai praėjusiais metais padidėjo 1,6 proc., daugiausia valiutų kursų svyravimų dėka. Geri pardavimai Kinijoje kompensavo prastokus pardavimus Jungtinėse Valstijose ir Europoje.

Apyvarta, atsižvelgiant į Didžiosios Britanijos svaro kurso pakitimus praėjusiais metais, šoktelėjo 15 proc. iki rekordinių 364 mln. svarų (467 mln. JAV dolerių).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų