„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Partijos renkasi reklamos agentūras rinkimų kovai

Netrukus bus duotas oficialus rinkimų startas ir intensyviai šiuo metu dėliojamos komunikacijos strategijos išvys dienos šviesą – mažesnės partijos sėkmę bandys nusikalti savo rankomis, o didieji pasirašo bendradarbiavimo sutartis su komunikacijos, planavimo ir reklamos agentūromis.
Politinė reklama Vilniuje rinkimų dieną
Politinė reklama Vilniuje rinkimų dieną / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Kaip rašo dienraštis „Verslo žinios“, Tėvynės sąjunga-Lietuvos krikščionys demokratai praneša, kad per šiuos rinkimus dirbs su reklamos agentūra „DDB Vilnius“ ir žiniasklaidos planavimo agentūra „Open agency“. Lietuvos socialdemokratų partija patikina, kad šiuo metu bendradarbiauja su komunikacijos agentūra „PR Service“, tačiau pabrėžia, jog klausimas, ar ji talkins ir per rinkimus, tebėra atviras.

Darbo partija teigia bendradarbiaujanti su konsultacijų įmone „Pergalės strategijos“, o per rinkimus, kaip ir pernai, greičiausiai šiai partijai talkins ir ryšių su visuomene agentūra „Maniac“. Liberalų sąjūdis tarp šiemetinių partnerių įvardija žiniasklaidos planavimo agentūrą „Media House“. „Tvarkos ir teisingumo“ partija tvirtina dar besirenkanti, o likusios mažesnės partijos planuoja verstis be komunikacijos agentūrų pagalbos.

Seimo rinkimai vyks spalį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų