Partijos renkasi reklamos agentūras rinkimų kovai

Netrukus bus duotas oficialus rinkimų startas ir intensyviai šiuo metu dėliojamos komunikacijos strategijos išvys dienos šviesą – mažesnės partijos sėkmę bandys nusikalti savo rankomis, o didieji pasirašo bendradarbiavimo sutartis su komunikacijos, planavimo ir reklamos agentūromis.
Politinė reklama Vilniuje rinkimų dieną
Politinė reklama Vilniuje rinkimų dieną / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Kaip rašo dienraštis „Verslo žinios“, Tėvynės sąjunga-Lietuvos krikščionys demokratai praneša, kad per šiuos rinkimus dirbs su reklamos agentūra „DDB Vilnius“ ir žiniasklaidos planavimo agentūra „Open agency“. Lietuvos socialdemokratų partija patikina, kad šiuo metu bendradarbiauja su komunikacijos agentūra „PR Service“, tačiau pabrėžia, jog klausimas, ar ji talkins ir per rinkimus, tebėra atviras.

Darbo partija teigia bendradarbiaujanti su konsultacijų įmone „Pergalės strategijos“, o per rinkimus, kaip ir pernai, greičiausiai šiai partijai talkins ir ryšių su visuomene agentūra „Maniac“. Liberalų sąjūdis tarp šiemetinių partnerių įvardija žiniasklaidos planavimo agentūrą „Media House“. „Tvarkos ir teisingumo“ partija tvirtina dar besirenkanti, o likusios mažesnės partijos planuoja verstis be komunikacijos agentūrų pagalbos.

Seimo rinkimai vyks spalį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis